  • 1. Data: 2006-02-09 16:41:46
    Temat: Wszyscy mnie olewają
    Od: Łysy <ąąą@żśźćęńłó.pl>

    Witam,

    w listopadzie napisałem wniosek do prokuratury o zniesienie dozoru policji.
    Prokuratura nie zgodziła się. Następny wniosek złożyłem 4 stycznia i do dziś
    nie dostałem żadnej odpowiedzi. Ponieważ w międzyczasie do sądu wpłynął akt
    oskarżenia przeciwko mnie, więc kolejny wniosek złożyłem do sądu. I znowu
    cisza. Co mogę w takiej sytuacji zrobić?

    --
    Łysy

  • 2. Data: 2006-02-09 17:30:15
    Temat: Re: Wszyscy mnie olewają
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Łysy napisał(a):
> [...]
    > wniosek złożyłem do sądu. I znowu cisza. Co mogę w takiej sytuacji zrobić?

    przejechac sie do sadu i dowiedziec dlaczego jest cisza ?

    sg