  • 1. Data: 2006-02-09 16:26:40
    Temat: Prawa i obowiązki hurtownika /podatki ?
    Od: "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl>

    Witam

    Drodzy grupowicze, czy moglibyście mi podpowiedzieć
    jaki kodeks reguluje prawa i obowiązki hurtownika ?
    Otóż chciałbym zostać hurtownikiem, kupować od importerów,
    otworzyć hurtownię w którejś części Polski.

    Słyszałem jakieś głosy [:-)] że jeśli importer nie odprowadzi podatku czy
    nie zapłaci cła (nie pamiętam) to wtedy ja kupując od niego mogę mieć
    problemy.

    Gdzie znajdę informacje jakie podatki muszę odprowadzać i wszelkie przepisy
    to regulujące ? Gdzie mam szukać ? Proszę nie pisać że Google, tam już
    szukałem, ale wyniki mnie nie satysfakcjonują.