  • 1. Data: 2006-02-09 16:53:17
    Temat: Ojciec wynosi z "domu" pieniadze.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam
    Ojciec wynosi z "domu" pieniadze i daje je bratu, siostrzencowi itp......czy
    mozna go jakos powstrzymac?
    Nadmieniam ze wyjmuje z konta gotowke, swojego konta , nie maja
    rozdzielnosci majatkowej z matka.
    Pisze w imieniu matki

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 2. Data: 2006-02-09 18:30:37
    Temat: Re: Ojciec wynosi z "domu" pieniadze.
    Od: <d...@w...pl>

    Stworzyć konto bez pełnomocnictwa ojca i tam przelać pieniądze - potem
    niech się sądzi o zwrot swojej części. Jeśli dostaje pieniądze przelewem z
    zakładu pracy, to wystąpić o alimenty i ściągać komornikiem.

  • 3. Data: 2006-02-09 19:18:09
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    matka nie ma dostepu zadnego do konta ojca wiec nie da sie nic przelac.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 4. Data: 2006-02-09 19:26:35
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek23 wrote:
    > matka nie ma dostepu zadnego do konta ojca wiec nie da sie nic przelac.

    Wystąpić do sądu o alimenty.
    Innej drogi nie ma.
    I już teraz przespacerować się do notariusza i ustalić rozdzielność
    majątkową oraz założyć sobie własne konto.

  • 5. Data: 2006-02-09 19:32:12
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jacek23 wrote:

    > matka nie ma dostepu zadnego do konta ojca wiec nie da sie nic przelac.

    No to pozostaje druga czesc.

    ________________
    Lucyfer. Belzebub. Szatan. Czy istnieje? Jaki ma wpływ na ludzi
    w obecnych czasach? Czy te nazwy to tylko personifikacja zła? Demony
    opętanie, amulety, egzorcyzmy, kult szatana .... http://tiny.pl/mtwj

  • 6. Data: 2006-02-09 19:45:38
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    A od jakiej sumy jest gra warta swieczki?
    Bo w sumie matka niema kasy wogole na prawnkia itp....a to przeciez jakies
    koszty sa.
    Ja moge jej pomoc ale tez nie mam za duzo pieniedzy.
    Pozatym jeszcze jest jedna sprawa, ojciec , nie wiadomo w jakim celu tak jak
    napisalem wyplaca pieniadze co jakis czas i oddaje bratu lub siostrzencowi,
    poniewaz zone i mnie czyli syna ma w dupie i nie chce zebysmy cokolwiek
    dostali.
    Wiem ze niema mozliwosci dowiedzenia sie ile na koncie jest jeszcze ale
    jesli tam jest 10 000 to chyba bez sensu robic sprawy itp...

    Co do rozdzielnosci to chyba tez nie tak odrazu bo do rozdzielnosci musza
    sie obje strony zgodzic a jak sama matka pojdzie do notariusza to sie
    nieda.....a jelsi sie nieda ...a jesli ojciec sie nie zgodzi na rozdzielnosc
    to co ...wtedy....bez sensu wszystko.
    Chyba sie nie zgodzi no bo wtedy musialby sie podzielic oficjalnie z matka
    kasa, a tak jak teraz jest dla niego wygodniej bo niema rozdzielnosci czyli
    wg. prawa kasa jest ich razem a ze on ma tylko dostep do konta i wynosci to
    jego sprawa wg. niego:(

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 7. Data: 2006-02-09 20:17:57
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

> [...]
    > nieda.....a jelsi sie nieda ...a jesli ojciec sie nie zgodzi na
    > rozdzielnosc to co ...wtedy....bez sensu wszystko.

    Nie musi sie zgodzic - sad moze na wniosek matki ustanowic rozdzielnosc

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 8. Data: 2006-02-09 21:56:04
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek23 wrote:
> [...]
    > wg. prawa kasa jest ich razem a ze on ma tylko dostep do konta i wynosci to

    W pozwie o alimenty dopisz wniosek o przymusowe ustalenie rozdzielności
    majątkowej uzasadniając to tym, że ojciec celowo narobi długów, żebyście
    potem wy musieli spłacać.

  • 9. Data: 2006-02-09 22:04:52
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > W pozwie o alimenty dopisz wniosek o przymusowe ustalenie rozdzielności
    > majątkowej uzasadniając to tym, że ojciec celowo narobi długów, żebyście
    > potem wy musieli spłacać.

    Rozumiem, jednak sprawa jest taka ze on caly czas dysponuje kontem swoim
    wiec w przypadku naszych ruchow prawnych poprostu wyjmie wszystko co zostalo
    komus da i na tym sie skonczy sprawa.
    Przeciez niema czegos takiego chyba jak zablokowanie konta w momencie
    skladania papierow do sadu czy gdzies tam.

    Wkoncu chidzi o pieniadze w tej sprawie ,o ta polowe ktora matce wg. mnie
    sie nalezy.
    Inna sprawa: on te pieniadze zbieral cale zycie i chowal u matki swojej
    potem jak zmarla to wplacil na konto.
    Renty ma w tej chwili 800zl chyba i daje matce na dom 400zl bo to wg. niego
    uczciwe ze daje polowe tego co dostaje, oki, tylko ze na koncie kupa kasy i
    nic z tego matka niema a on chce doprowadzic do tego zeby nic nie miala
    nawet po jego smierci dlatego ewakuje je do brata i siostrzenca.
    A przez 40 lat pracy troche sie tego zebralo....w sumie zawsze matce na dom
    i mnie dawal mniej niz polowe dochodow , tera dopiero cala polowe.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 10. Data: 2006-02-10 00:28:10
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>

    > Rozumiem, jednak sprawa jest taka ze on caly czas dysponuje kontem swoim
    > wiec w przypadku naszych ruchow prawnych poprostu wyjmie wszystko co zostalo
    > komus da i na tym sie skonczy sprawa.

    Nie wiem jak to się ma do Waszej sytuacji, ale podczas rozwodu moich rodziców i
    sprawy o podział majątku, sąd nie dzielił jedynie tego, co było na koncie w dniu
    rozwodu/podziału, tylko był wniosek do banku o historię rachunku z kilkunastu
    miesięcy wstecz i na tej podstawie dzielił. Stało się tak właśnie dlatego, że
    ojciec swoją pensję trzymał na swoim koncie, nikt nie wiedział ile faktycznie
    tego tam jest, a on sobie w między czasie odłożył na budowę domu.

    Tomasz.