  • 41. Data: 2015-08-28 16:55:08
    Temat: Re: Ogromne kaucje a brak zainteresowania źródłami dochodów
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    n...@t...net.pl wrote:

    > No właśnie. W zdrowym systemie powinien zapłacić 99% podatku
    > dochodowego jeśli to jego osobisty dochód. Za mały wysiłek
    > jak na taką kasę. Dla mnie takie wynagrodzenie budzi naprawdę
    > podejrzenie i może tu chodzić o jakąś manipulację, która
    > klientowi da jeszcze większą kasę.
    >
    > Andrzej.

    99% podatek to nie jest zdrowy system.
    to jest ciezko chory system.

    Wynagrodzenie jest procentowe od kwoty umowy a nie od wlozonego wysiłku.

  • 42. Data: 2015-08-30 10:25:06
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Coś jak budowa przez PO stadionów.

    Poza tym uprawiasz urban legend.

    -----

  • 43. Data: 2015-08-31 09:00:22
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 10:28:47 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Andrzeju - czytając ciebie nasuwa mi się na myśl znane powiedzenie -
    > dlaczegoś biedny? Boś głupi. I - być może - vice versa.

    Ale to nie tylko moje zdanie.

    Nie powiesz mi, że Bill Gates jest biedny i głupi.
    On również mówi, że system należy zmodyfikować bo teraz
    nie bilansuje się - kasa idzie tylko w jedną stronę
    a głównym płatnikiem są banki centralne.

    Mój autorski pomysł (nk - nowoczesny kapitalizm)
    to nacisk aby sfera finansów koncentrowała się na firmach,
    firma - drugi dom.
    Natomiast sfera egzystencjalna była problemem państwa.
    Państwo musi tak zorganizować życie obywateli aby byli bezpieczni.
    Ich poziom (luksus) ma zależeć właśnie od firmy a nie od ćwoka,
    który koncentruje się na wydymaniu pracownika jak Kunta Kinte.

    Ten niby kapitalistyczny system dla ludzi nie będących w układzie
    jest systemem bez wyjścia. Taki system marnuje entuzjazm i niszczy
    talenty a co za tym idzie opóźnia postęp cywilizacyjny.

    Popatrz na tą debilną dyskusję polityków na temat wieku
    emerytalnego. Nie widzą, że każdy bezrobotny niezależnie
    od wieku to przecież emeryt tylko wielu, zwłaszcza młodych,
    nie chodzi do MOPSA bo zwyczajnie się wstydzi.

    Andrzej.

  • 44. Data: 2015-08-31 09:17:01
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 16:55:10 UTC+2 użytkownik witek napisał:

    > 99% podatek to nie jest zdrowy system.
    > to jest ciezko chory system.
    >
    > Wynagrodzenie jest procentowe od kwoty umowy a nie od wlozonego wysiłku.

    A dlaczego nie od wysiłku. Wolałbym dać tą kasę Dodzie za piosenkę
    niż temu prawnikowi za tż umowę, która jest w razie zawirowań, kłopotów
    i tak nie do wyegzekwowania. Więcej, za tą umowę ktoś wziął łapówkę
    nazywaną prowizją, której wysokość też zależy od kwoty umowy, czyli
    im większe obciążenie tym większa prowizja.

    Tak zniszczono łódzki przemysł włókienniczy, zniszczono całe miasto,
    tak zniszczono polski przemysł, który po osiągnięciu wolności powinien
    eksplodować. Nie powiesz mi, że cementownie, niemal wszystkie banki
    należało sprzedać za tyle ile ktoś da, bo tyle było warte. A prowizje
    ktoś wziął i niejeden ma cały czas udziały za takie działanie.

    Nie uważasz, że to chore?

    Andrzej.

  • 45. Data: 2015-08-31 23:27:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    n...@t...net.pl wrote:
    > Państwo musi tak zorganizować życie obywateli

    Ja tam wole swoje zycie zorganizowac sam.
    Wolałbym aby mi sie nikt nie wpierdzielał z butami nawet jak sie to
    nazywa nowoczesny kapitalizm.

  • 46. Data: 2015-08-31 23:32:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    n...@t...net.pl wrote:

    > A dlaczego nie od wysiłku.

    Bo wysiłek to nie wszystko co się liczy.

    Wolałbym dać tą kasę Dodzie za piosenkę
    A to myślisz, że Doda wymyśliła słowa napisała muzykę, aranżację zrobiła
    marketing itp.
    Jakby wynagrodzenie Dody miało być od wysiłku to by w śmietniku grzebała.

    > niż temu prawnikowi za tż umowę, która jest w razie zawirowań, kłopotów
    > i tak nie do wyegzekwowania.
    Właśnie za to mu zapłacili, żeby była tak napisana, żeby dało się ją
    wygzekwować.
    Płaci się również za wiedzę.

    Więcej, za tą umowę ktoś wziął łapówkę
    > nazywaną prowizją, której wysokość też zależy od kwoty umowy, czyli
    > im większe obciążenie tym większa prowizja.

    to juz twoja paranoja.
    bez kementarza.

  • 47. Data: 2015-08-31 23:33:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ????? wrote:
    > Coś jak budowa przez PO stadionów.
    >
    > Poza tym uprawiasz urban legend.
    >

    > -----
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    Tyle, że ja tam byłem.

  • 48. Data: 2015-09-01 07:56:48
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Podawałeś dyktafony, przy umowie na 4,5-9,0 mld zł (licząc wynagrodzenie
    prowizyjne 5-10%)??

    -----

  • 49. Data: 2015-09-01 11:09:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ????? wrote:
    > Podawałeś dyktafony, przy umowie na 4,5-9,0 mld zł (licząc wynagrodzenie
    > prowizyjne 5-10%)??
    >

    > -----
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    nie rozmnozyly ci sie te zera przypadkiem?

  • 50. Data: 2015-09-01 11:46:10
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Rozmnożyły.
    Są kancelarie umawiające się na 'succes fee' powiedzmy 1/2 wartości wygranej
    sprawy.
    Ale to nie jest standardowe "przygotowanie treści umowy".

    -----