  • 1. Data: 2015-08-26 22:54:06
    Temat: Ogromne kaucje a brak zainteresowania źródłami dochodów
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    Raz na jakiś czas mamy do czynienia z zatrzymaniem przez wymiar (nie)sprawiedliwości
    jakiejś znanej osoby. Często taki zatrzymany ma możliwość uniknięcia aresztu w zamian
    za wpłacenie bardzo wysokiej kaucji, sięgającej kilkuset tysięcy (jak w przypadku
    Dubienieckiego - zięcia Kaczyńskiego) albo i kilku milionów złotych (jak w przypadku
    senatora Stokłosy). Charakterystyczne jest to, że w tego typu przypadkach zatrzymany
    nie ma zwykle najmniejszych problemów z uzbieraniem wymaganej kwoty i wpłaca ją
    natychmiast bez żadnego problemu. Moje pytanie brzmi: jak to się dzieje, że w takich
    sytuacjach urzędu skarbowego zupełnie nie interesuje w jaki sposób zatrzymany zdobył
    wymaganą kwotę? Instytucja, która słynie ze swojego zamiłowania do prześwietlania
    finansów obywateli, nigdy nie próbuje dociekać jak tego typu szemrane indywidua były
    w stanie ekspresowo wyłożyć kilkaset tysięcy czy nawet kilka baniek. Czy obowiązuje
    tu po prostu zasada: im bardziej umoczony, tym mniej się interesujemy źródłami jego
    dochodów?

  • 2. Data: 2015-08-27 01:00:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotrek wrote:
    > Raz na jakiś czas ...

    pożyczyłem od rodziny i znajomych.

  • 3. Data: 2015-08-27 01:18:26
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-08-27 o 01:00, witek pisze:
    > pożyczyłem od rodziny i znajomych.
    W ten sposób może tłumaczyć się każdy posiadacz większej kasy z
    niewiadomego źródła, dlatego następne pytanie powinno brzmieć: czy może
    pan podać nazwiska osób od których uzyskał pan pożyczki i czy dysponuje
    pan pisemnymi umowami zawarcia pożyczek? I kontrolować można dalej.

    Maciek

  • 4. Data: 2015-08-27 01:57:23
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    > pożyczyłem od rodziny i znajomych.

    A ciocia trzyma pół miliona w skarpecie, czy wypłaciła z banku? Bo
    raczej trudno urwać ślad za dużymi pieniędzmi tłumacząc się nieformalną
    pożyczką.

  • 5. Data: 2015-08-27 02:09:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciek wrote:
> [...]
    > pan podać nazwiska osób od których uzyskał pan pożyczki i czy dysponuje
    > pan pisemnymi umowami zawarcia pożyczek? I kontrolować można dalej.

    mozna. Przy czym tu akurat mogą im nagwizdać najwyzej na 2%.

  • 6. Data: 2015-08-27 02:10:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Wójtowicz wrote:

    > A ciocia trzyma pół miliona w skarpecie, czy wypłaciła z banku? Bo
    > raczej trudno urwać ślad za dużymi pieniędzmi tłumacząc się nieformalną
    > pożyczką.

    pół miliona można pożyczyć od kilku osób i nagle się robią z tego sumy,
    z ktorych spokojnie można się rozliczyć.

  • 7. Data: 2015-08-27 06:45:06
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Skąd wniosek, że UKS się tym nie interesuje? Bo w gazecie nie piszą o tym?

  • 8. Data: 2015-08-27 07:53:06
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 26 Aug 2015 18:00:26 -0500, witek napisał(a):

    > pożyczyłem od rodziny i znajomych.

    Oczywiście PCC zapłacone?

  • 9. Data: 2015-08-27 09:04:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 26 Aug 2015 19:09:36 -0500, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > mozna. Przy czym tu akurat mogą im nagwizdać najwyzej na 2%.

    Mógłbyś rozwinąć czemu uważasz, że tylko na 2%?

    --
    Marek

  • 10. Data: 2015-08-27 09:50:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 26 sierpnia 2015 22:54:08 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
> [...]
    >kilkuset tysięcy (jak w przypadku Dubienieckiego - zięcia Kaczyńskiego) albo i
    >kilku milionów złotych (jak w przypadku senatora Stokłosy).
    Myślę że w/w przez Ciebie osoby czy inne to nie idioci i mają odpowiednie "podkładki"
    na swoje dochody/swój majątek.