  • 71. Data: 2015-09-04 21:21:35
    Temat: Re: Ogromne kaucje a brak zainteresowania źródłami dochodów
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-09-04 o 00:07, witek pisze:
    > 2. ciocia mi sama przywiozla złotowki w gotowce ja nic nie wiem skad
    > miala je w Polsce.
    Zakładając, że ciocia była w Polsce, a to chyba nie jest trudne do
    sprawdzenia, bo musiała gdzieś granicę przekroczyć. Jeśli jakimś cudem
    nie była, to wracamy do punktu wyjścia.

    Maciek

  • 72. Data: 2015-09-04 21:25:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Zakładając, że ciocia była w Polsce, a to chyba nie jest trudne do
    >sprawdzenia, bo musiała gdzieś granicę przekroczyć. Jeśli jakimś
    >cudem
    >nie była, to wracamy do punktu wyjścia.

    Ciocia byla w Goerlitz !

    A na naszych drogowych granicach z czterema krajami dokumentow juz
    nie sprawdzaja.

    J.

  • 73. Data: 2015-09-04 21:35:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-09-15 o 21:21, Maciek pisze:
    > Zakładając, że ciocia była w Polsce, a to chyba nie jest trudne do
    > sprawdzenia, bo musiała gdzieś granicę przekroczyć. Jeśli jakimś cudem
    > nie była, to wracamy do punktu wyjścia.

    Zwłaszcza, że nie mamy kontroli granicznej :-)

  • 74. Data: 2015-09-04 22:03:50
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Zwłaszcza, że nie mamy kontroli granicznej :-)
    Zwłaszcza, gdy ciocia jest z Ameryki :->

    Maciek

  • 75. Data: 2015-09-04 22:09:21
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-09-04 o 21:25, J.F. pisze:
    > Ciocia byla w Goerlitz !
    We're all living in Amerika, Amerika ist wunderbar!

    > A na naszych drogowych granicach z czterema krajami dokumentow juz
    > nie sprawdzaja.
    Nasze granice to teraz strefa Schengen, więc ciocia z Ameryki granicę
    jednak musi gdzieś przekroczyć. Czy walizki z pieniędzmi nie powinna
    przypadkiem gdzieś zgłosić, zaczynając od swojego raju wolności?

    Maciek

  • 76. Data: 2015-09-04 22:12:35
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-09-04 o 00:07, witek pisze:
    > pozyczka nie jest dochodem
    Dla dłużnika nie. Wierzyciel powinien wiedzieć skąd miał kasę, a ciocia
    przyciśnięta do muru może jednak pęknąć i przyznać się, że pożyczka była
    tylko na papierze, bo ona z renty żyje.

    Maciek

  • 77. Data: 2015-09-05 00:33:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciek wrote:
    > Zakładając, że ciocia była w Polsce, a to chyba nie jest trudne do
    > sprawdzenia, bo musiała gdzieś granicę przekroczyć. Jeśli jakimś cudem
    > nie była, to wracamy do punktu wyjścia.

    1.
    A niech sobie ciocię sprawdzają.
    Mnie to nie dotyczy.

    2.
    Jak chcesz sprawdzić czy ciocia mieszkająca w Gorlitz przekroczyła
    granicę i przekazała torbę z pieniądzmi mojemu prawnikowi w Zgorzelcu?

    Spokojnie mam czas na zaaranożwanie takiego fikcyjnego spotkania tak,
    zeby mucha nie siadała.
    To nie jest cśoś co trzeba kombinować "w przeszłość".

  • 78. Data: 2015-09-05 00:35:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciek wrote:
    > Dla dłużnika nie.

    No i to jest właśnie koniec sprawy.

    Wierzyciel powinien wiedzieć skąd miał kasę, a ciocia
    > przyciśnięta do muru może jednak pęknąć i przyznać się, że pożyczka była
    > tylko na papierze, bo ona z renty żyje.

    Złą ciocię wybrałeś.

  • 79. Data: 2015-09-05 03:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No coz, zdarzyc sie moze, tym niemniej zakladam ze skoro taki zarzut,
    > to PFRON te podawane pieniadze mu jednak wyplacil.
    > Za co, czy slusznie czy nieslusznie to juz nie wiem - ale tak mi sie
    > widzi, ze pole do mataczenia jest duze.

    Nie widziałes programu w TV?
    Zatrudniali setki osób, ktore udawały ze pracuja - a połowe pensji oddawali
    firmie.