  • 1. Data: 2006-09-10 20:05:50
    Temat: Odwołanie a wezwanie do zapł
    Od: "intercomln" <i...@p...onet.pl>

    Serdecznie wszystkich Witam
    Z Zakładu Energetycznego otrzymałam fakturę z którą się nie zgadzam.
    Złożyłam odwołanie został uruchomiony tryb odwoławczy (wewnętrzny Zakłaku
    Energetycznego).Jednak pomimo odwołania otrzymałam wezwanie do zapłaty
    wyznaczając mi termin 7 dniowy po upływie , którego straszą mnie że zostanę
    wpisana do rejestru dłużników a ponadto srawę skierują na drogę postępowania
    sądowego.
    Moje pytanie brzmi : Czy Zakład Energetyczny ma prawo wzywać mnie do zapłaty
    faktury co do której toczy się odwołanie i do dnia dzisiejszego nie dostałam
    odpowiedzi jak zostało rozpatrzone ? Po dugie co z odsetkami ? Obawiam się
    iż moja srawa zostanie rozpatrzona negatywnie otrzymam odpowiedz po miesiącu
    (jak dobrze pójdzie) i zostaną naliczone mi odsetki za nie terminowe
    regulowanie należności..

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-10 20:47:16
    Temat: Re: Odwołanie a wezwanie do zapł
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    intercomln napisał(a):
> [...]
    > iż moja srawa zostanie rozpatrzona negatywnie otrzymam odpowiedz po miesiącu
    > (jak dobrze pójdzie) i zostaną naliczone mi odsetki za nie terminowe

    Pewnie jakiś niegramotny pracownik o tym nie wiedział i ten druczek Ci
    wysłał.
    Weź telefon do reki i tam zadzwoń, wyjaśnij.

    --
    Kaja

  • 3. Data: 2006-09-11 10:56:04
    Od: "Swieczkos & Bonari" <b...@o...com.[nospam].pl>

    Dnia 10-09-2006 o 22:05:50 intercomln <i...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Moje pytanie brzmi : Czy Zak?ad Energetyczny ma prawo wzywaae mnie do
    > zap?aty
    > faktury co do której toczy si? odwo?anie i do dnia dzisiejszego nie
    > dosta?am
    > odpowiedzi jak zosta?o rozpatrzone ? Po dugie co z odsetkami ? Obawiam
    > si?
    > i? moja srawa zostanie rozpatrzona negatywnie otrzymam odpowiedz po
    > miesi?cu
    > (jak dobrze pójdzie) i zostan? naliczone mi odsetki za nie terminowe
    > regulowanie nale?no?ci..

    Umowa, umowa... zernij w umowie. Zgodnie z Rozp. Min. Gosp i Pracy z dnia
    20 grudnia 2004 r. w sprawie szczegółowych warunków przyłączenia podmiotów
    do sieci elektroenergetycznych, ruchu i eksploatacji tych sieci ma 14 dni
    na rozpatrzenie reklamacji (chyba że w owej umowie jest inny termin).
    Co do obowiązku zapłacenia... też zobacz co jest w umowie.

    --
    Ludzie są z natury durni.
    Pozdrawiam Swieczkos i Bona.

  • 4. Data: 2006-09-11 13:46:05
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl>

    Użytkownik "Swieczkos & Bonari" <b...@o...com.[nospam].pl>
    napisał w wiadomości news:op.tfpnbqrnidufgu@laptop.mshome.net...

> [...]
    > na rozpatrzenie reklamacji (chyba że w owej umowie jest inny termin).
    > Co do obowiązku zapłacenia... też zobacz co jest w umowie.

    "Dłużnik popada w opóźnienie, jeśli nie spełnia świadczenia pieniężnego w
    terminie, w którym stało się ono wymagalne, także wtedy, gdy kwestionuje
    istnienie lub wysokość świadczenia (orz. SN z 17.05.2000 r. I CKN 302/00,
    niepubl.)"

  • 5. Data: 2006-09-11 16:33:58
    Od: "intercomln" <i...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2006-09-11 16:35:49