  • 1. Data: 2006-09-10 19:22:58
    Temat: wygrałem sprawę z ZUS-em. Co dalej?
    Od: metti <m...@b...pl>

    Witam.

    Jak w temacie. Wygrałem sprawę w zusie o wypłatę należnych
    świadczeń (renta rodzinna), które ZUS wstrzymał. Od wyroku SP ZUS
    się odwołał do SA. Ów sąd odrzucił apelację ZUS-u i zasądził
    wypłatę świadczeń.
    Pytanie:
    Kiedy mogę się domagać wpłaty zasądzonej kwoty? Dać im ileś tam
    czasu czy walić od razu po forsę?
    Co w przypadku gdy Zus będzie robił problemy? Komornik?

    pzdr, metti

  • 2. Data: 2006-09-10 22:29:17
    Temat: Re: wygrałem sprawę z ZUS-em. Co dalej?
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "metti" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czasu czy walić od razu po forsę?
    > Co w przypadku gdy Zus będzie robił problemy? Komornik?

    Nie wcześniej aż się wyrok uprawomocni.

  • 3. Data: 2006-09-11 07:21:53
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    wektor napisał(a):
    > Nie wcześniej aż się wyrok uprawomocni.

    już jest prawomocny, jak każdy wyrok sądu II instancji

    KG

  • 4. Data: 2006-09-12 22:09:20
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a kam wklepał/a:

    > już jest prawomocny, jak każdy wyrok sądu II instancji

    czyli zasądzonej kwoty mam prawo domagać się zgodnie z prawem od
    chwili ogłoszenia wyroku (pozostawiając oczywiście sensowny okres
    czasu na przelew)?

    pzdr, metti