  • 1. Data: 2006-09-10 20:04:24
    Temat: Koncesja
    Od: tk <t...@n...pl>

    Co grozi firmie sprzedającej paliwa bez wymaganej koncesji? Z ustawy wynika,
    że zgodnie z art. 60 KW grozi grzywna albo więzienie. Jak w praktyce to
    może wyglądać? Czy to jest jakieś duże wykroczenie?

    --
    tk

  • 2. Data: 2006-09-11 10:49:06
    Temat: Re: Koncesja
    Od: "Swieczkos & Bonari" <b...@o...com.[nospam].pl>

    Dnia 10-09-2006 o 22:04:24 tk <t...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > że zgodnie z art. 60 KW grozi grzywna albo więzienie. Jak w praktyce to
    > może wyglądać? Czy to jest jakieś duże wykroczenie?

    A akcyza jest odprowadzana? Jeśli nie to jeszcze odpowiedzialność
    karno-skarbowa z KKS

    --
    Ludzie są z natury durni.
    Pozdrawiam Swieczkos i Bona.

  • 3. Data: 2006-09-11 20:34:30
    Od: tk <t...@n...pl>

    Swieczkos & Bonari wrote:

    > A akcyza jest odprowadzana? Jeśli nie to jeszcze odpowiedzialność
    > karno-skarbowa z KKS

    Wszystko poza tym jest w porządku. Chodzi mi tylko o konsekwencje odnośnie
    braku koncesji.
    --
    tk