  • 1. Data: 2006-09-10 17:51:37
    Temat: Pozostawiony tel. w taxi..
    Od: "Jendrek" <J...@h...krakow.pl>

    Czy jest szansa na odzyskanie komórki (dosc drogiej) pozostawionej w taxi,
    mam nr, trase, godzine i marke auta. O karcie juz nie wspomne i 200 numerach
    na niej z czego polowa nie do odzyskania. Podobno kierowca odpowiada za
    pozostawione rzeczy przez pasażera i ma obowiazek po opuszczeniu przez
    niego pojazdu dokladnie sprawdzic czy cos nie zostalo. Czy ktos wie
    cokolwiek na ten temat? Prosze o porade i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-09-10 18:14:20
    Temat: Re: Pozostawiony tel. w taxi..
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu nie, 10 wrz 2006 o 19:51 GMT Jendrek napisał na grupę:

> [...]
    >niego pojazdu dokladnie sprawdzic czy cos nie zostalo. Czy ktos wie
    >cokolwiek na ten temat? Prosze o porade i pozdrawiam.

    kiedys mialem taka sytuacje ze w taxi zgubilem fona. Zadzwonilem naniego
    rano - kierowca odebral i umowilem sie z nim na odboir. Zero problemow,
    znaleznego nie chcial...

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

  • 3. Data: 2006-09-10 18:26:33
    Od: "Pit" <m...@A...onet.pl>

    Dzwonisz do korporacji (jesli byl w niej) podajesz dokladne namiary, ktore
    masz. Korporacja pewnie oddzwoni do Ciebie jak ustali na radiu kierowcę i
    podjedzie pod wskazane miejsce z telefonem licząc sobie za dojazd (tak jakby
    mial po prostu kurs).
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-09-10 18:59:14
    Od: <...@m...pl>

    > Czy jest szansa na odzyskanie komórki (dosc drogiej) pozostawionej w taxi,

    Kierowca zawsze moze powiedziec ze zadnego telefonu nie bylo i w zaden
    sposob nie udowodnisz mu tego , trzeba tylko liczyc na dobra wole
    taksowkarza

  • 5. Data: 2006-09-10 19:12:06
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jendrek wrote:
    Podobno kierowca odpowiada za
    > pozostawione rzeczy przez pasażera i ma obowiazek po opuszczeniu przez
    > niego pojazdu dokladnie sprawdzic czy cos nie zostalo.

    o tak, powinien przywiązać pasażera najlepiej do zderzaka i przeszukać
    samochód czy sierota czegoś nie zostawiła.

    Zadzwoń do korporacji i powiedz, że zostawiłeś telefon w takiej i takiej
    taksówce.
    Jak trafiłeś na uczciwego taksiarza to się znajdzie.

  • 6. Data: 2006-09-10 19:18:07
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    witek napisał(a):

    > Zadzwoń do korporacji i powiedz, że zostawiłeś telefon w takiej i takiej
    > taksówce.
    > Jak trafiłeś na uczciwego taksiarza to się znajdzie.

    Niekoniecznie taksówkarz musi być nieuczciwy, żeby coś zniknęło np. z
    tylnej kanapy

    M.

  • 7. Data: 2006-09-10 20:07:18
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    witek wrote:
    > Jak trafiłeś na uczciwego taksiarza to się znajdzie.
    Ale jeżeli trafiłes na nieuczciwego pasażera (który usiadł na Twoim
    miejscu) to nie masz szans :(

    --
    marfi

  • 8. Data: 2006-09-19 17:45:53
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Sep 2006 14:12:06 -0500, witek napisał(a):

    > Zadzwoń do korporacji i powiedz, że zostawiłeś telefon w takiej i takiej
    > taksówce.
    > Jak trafiłeś na uczciwego taksiarza to się znajdzie.

    Szansa na trafienie nieuczciwego taksiarza w korporacji taxi jest bliska
    zeru. Korporacje mają własne regulaminy i aby utrzymać dobry wizerunek
    firmy, skutecznie eliminują z szeregów gburów i nieuczciwych.
    Taksiarz wie, ze nieuczciwośc mu się nie opłaca, bo jednak 90% zleceń ma z
    radia, stojąc przy krawężniku niewiele zarobi.
    Szczegóły o zarobkach taxiarzy na innych grupach, polecam
    http://groups.google.pl w tym temacie

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    do http://groups.google.pl wpisz 'kw1618' i sortuj wg daty