  • Date: Mon, 11 Sep 2006 12:56:04 +0200
    Subject: Re: Odwołanie a wezwanie do zapł
    From: "Swieczkos & Bonari" <b...@o...com.[nospam].pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo

    Dnia 10-09-2006 o 22:05:50 intercomln <i...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Moje pytanie brzmi : Czy Zak?ad Energetyczny ma prawo wzywaae mnie do
    > zap?aty
    > faktury co do której toczy si? odwo?anie i do dnia dzisiejszego nie
    > dosta?am
    > odpowiedzi jak zosta?o rozpatrzone ? Po dugie co z odsetkami ? Obawiam
    > si?
    > i? moja srawa zostanie rozpatrzona negatywnie otrzymam odpowiedz po
    > miesi?cu
    > (jak dobrze pójdzie) i zostan? naliczone mi odsetki za nie terminowe
    > regulowanie nale?no?ci..

    Umowa, umowa... zernij w umowie. Zgodnie z Rozp. Min. Gosp i Pracy z dnia
    20 grudnia 2004 r. w sprawie szczegółowych warunków przyłączenia podmiotów
    do sieci elektroenergetycznych, ruchu i eksploatacji tych sieci ma 14 dni
    na rozpatrzenie reklamacji (chyba że w owej umowie jest inny termin).
    Co do obowiązku zapłacenia... też zobacz co jest w umowie.

    --
    Ludzie są z natury durni.
    Pozdrawiam Swieczkos i Bona.