  • 1. Data: 2003-12-23 09:23:29
    Temat: Odszkodowanie od banku
    Od: "Neutrino" <c...@W...op.pl>

    Witam!

    Mialem ostatnio taka nieprzyjemna sytuacje, iz nieumyslnie w pewnym
    hipermarkecie wprowadzilem kilkukrotnie niewlasciwy kod PIN mojej karty
    platniczej, zostala wiec ona zablokowana (niestety o tym nie wiedzialem).
    Kilka dni pozniej, w innym hipermarkecie system odrzucil oczywiscie moj PIN,
    postanowilem wiec zadzwonic na linie 0 801 mojego banku z telefonu
    komorkowego...
    Karta zostala odblokowana, z tym, ze rozmowa trwala grubo ponad 15 minut
    (!!!) z czego wieksza czesc czasu czekalem na zglaszanie sie kolejnych
    operatorow (caly czas bylem przelaczany), potem bylem wypytywany, oprocz
    oczywistych danych osobistych (nazwisko, PESEL, adres) , o numer karty
    platniczej (dyktuj sobie 16 cyfrowy numer z karty, nie wiem na cholere to
    komu). W sumie sama rozmowa z bankiem kosztowala mnie 40 zl (!!!!), a
    odblokowanie karty kolejne 10. Zaznaczam takze, iz na stronie internetowej
    banku widnieje dopisek, iz polaczenie z ich numerem kosztuje 35 gr/3 minuty.
    Oczywiscie, zdawalem sobie sprawe, ze z komorki bedzie drozej, ale nie
    przypuszczalem, ze az tyle drozej (ok. 2,5 zl / 1 minute) wiec czuje sie
    wprowadzony w blad...

    Czy moge ubiegac sie o zwrot naleznosci za rozmowe przez bank?

    Pozdrawiam,
    N.

  • 2. Data: 2003-12-23 09:52:43
    Temat: Re: Odszkodowanie od banku
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

    > Czy moge ubiegac sie o zwrot naleznosci za rozmowe przez bank?

    :)))
    Wesołych Świąt :))

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2003-12-23 11:27:36
    Temat: Odp: Odszkodowanie od banku
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    " jest taka tradycja jak ci zabiorą furę to muszą oddać samolot "

  • 4. Data: 2003-12-23 13:57:57
    Od: bronek <b...@g...pl>

    Neutrino wrote:

> [...]
    > wprowadzony w blad...
    >
    > Czy moge ubiegac sie o zwrot naleznosci za rozmowe przez bank?

    Raczej od operatora telefonii komórkowej. To oni przecież
    wystawią Ci rachunek.
    W każdym razie również życze wesołych świąt ;)

    Bronek

  • 5. Data: 2003-12-23 16:17:11
    Od: "Pawel" <b...@p...onet.pl>

    > :)))
    > Wesołych Świąt :))

    i szczesliwego Nowego 2004 Roku:-)))
    Pawel

  • 6. Data: 2003-12-23 19:50:55
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Neutrino" <c...@W...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wprowadzony w blad...
    >
    > Czy moge ubiegac sie o zwrot naleznosci za rozmowe przez bank?

    MSZ nie. Masz umowe z operatorem a nie bankiem i powinienes znac cennik
    rozmow. Jak mozesz byc w tej sytuacji wprowadzony w blad?

    NoMAD

  • 7. Data: 2003-12-24 10:42:31
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    tch wrote:
    > " jest taka tradycja jak ci zabiorą furę to muszą oddać samolot "

    :-)))))))

    --
    Pete
    m...@b...com

  • 8. Data: 2003-12-25 04:04:46
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]

    > wprowadzony w blad...
    >
    > Czy moge ubiegac sie o zwrot naleznosci za rozmowe przez bank?

    ROTFL

    Czytać umiesz?

    Operator komórkowy nie utajnił cennika połączeń?

    To z czym do wodza?

  • 9. Data: 2003-12-25 10:40:34
    Od: Dredd<...@...pl>

    Poza tym sam się chłopie w to wpakowałeś nie pamiętając swego PINu
    i własnoręcznie doprowadzając do zablokowania karty.
    Widzisz tu jakąś winę banku?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 10. Data: 2003-12-25 11:36:21
    Od: "Neutrino" <c...@W...op.pl>

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Poza tym sam się chłopie w to wpakowałeś nie pamiętając swego PINu
    > i własnoręcznie doprowadzając do zablokowania karty.
    > Widzisz tu jakąś winę banku?

    Wine banku widze w wielokrotnym przelaczaniu mnie od stanowiska do
    stanowiska, przy czym, jak juz wspomnialem wiecej czasu trwalo cale
    przelaczanie i oczekiwanie na operatorow niz sama procedura...

    Pozdrawiam,
    N.