  • 1. Data: 2003-12-23 09:18:07
    Temat: Umowa z uslugodawca
    Od: "Neutrino" <c...@W...op.pl>

    Witam!

    Mam takie pytanie do znajacych sie na rzeczy - otoz jesli dobrze
    pamietam niedawno uslugodawcy telefonii komorkowej zostali zmuszeni do
    udostepnienia swoim klijentom polaczen z numerami 0 700, 0 800 i 0 801 z
    racji braku wzmianki w regulaminie o swiadczenie uslug o mozliwosci
    blokowania jakichkolwiek polaczen przez nich.
    W tej sytuacji tak sie zastanawiam - mam podpisana umowe o swiadczemnie
    uslug internetowych z moim providerem internetu i takze nie ma w niej slowa
    o tym, ze operator moze blokowac jakiekolwiek dane wychodzacze czy
    przychodzace, a tymczasem zablokowany jest dostep do wielu aplikacji typu
    p2p.

    Czy w tej sytuacji moge domagac sie wylaczenia blokady na te aplikacje?

    Pozdrawiam,
    N.

  • 2. Data: 2003-12-23 15:19:14
    Temat: Re: Umowa z uslugodawca
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Neutrino" <c...@W...op.pl> napisał w wiadomości

    Teoretycznie tak. Ale w praktyce pewnie będą woleli zrezygnować z Ciebie.
    Te aplikacje z tego co mi wiadomo są dla systemów strasznie uciążliwe, bo
    generują potworny ruch w sieci. Po za tym nie są do końca legalne, o czym
    możesz poczytać w archiwum grupy - również i o ostatnich akcjach Policji.
    Administratorowi po prostu pewnie nie jest potrzebny kłopot. Choć
    faktycznie stosowna wzmianka powinna się znaleźć w umowie i podejrzewam,
    że jak zaczniesz wojnę, to się niebawem znajdzie.