eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Odszkodowanie od banku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 11. Data: 2003-12-25 12:54:37
    Temat: Re: Odszkodowanie od banku
    Od: Dredd<...@...pl>

    Pewnie masz rację, że bank mógłby przyłożyć się do tego aby
    rozmowa była krótsza, ale praktycznych szans na odszkodowanie
    raczej nie widzę.
    Nawet gdyby wyobrazić sobie proces w tej sprawie z Twojego powództwa
    to realne jest jedyne odzyskanie części pieniędzy bo jednak dzwoniłeś
    dobrowolnie mając świadomość że połączenie jest płatne.
    Po drugie obawiam się, że miałbyś spore trudności praktyczne w
    wykazaniu, że długość rozmowy wynikałą z zaniedbań, czy złej
    organizacji w banku a nie dajmy na to z nieumiejętności sprecyzowania
    i wyjaśnienia problemu przez Ciebie.
    Na Twoim miejscu zacząłbym od rozmowy w banku. Pójdź tam opisz
    sytuację wyraź swe niezadowolenie - zobaczysz jakie będzie ich
    stanowisko. Być może poczują się do odpowiedzialności.
    Jeśli nie musisz się zastanowić, czy potrafisz wykazać ich winę w
    zakresie twej szkody lub choćby działanie niezgodne z umową i
    zadecydować czy ich pozwiesz przed Sąd czy np. założysz sprawę u
    rzecznika (nie pamiętam dokładnej jego nazwy) który rozpoznaje
    sprawy na linii klient-bank gdy kwota sporu nie jest wysoka

    --
    Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    -> http://usenet.pomocprawna.info

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1