-
11. Data: 2003-12-25 12:54:37
Temat: Re: Odszkodowanie od banku
Od: Dredd<...@...pl>
Pewnie masz rację, że bank mógłby przyłożyć się do tego aby
rozmowa była krótsza, ale praktycznych szans na odszkodowanie
raczej nie widzę.
Nawet gdyby wyobrazić sobie proces w tej sprawie z Twojego powództwa
to realne jest jedyne odzyskanie części pieniędzy bo jednak dzwoniłeś
dobrowolnie mając świadomość że połączenie jest płatne.
Po drugie obawiam się, że miałbyś spore trudności praktyczne w
wykazaniu, że długość rozmowy wynikałą z zaniedbań, czy złej
organizacji w banku a nie dajmy na to z nieumiejętności sprecyzowania
i wyjaśnienia problemu przez Ciebie.
Na Twoim miejscu zacząłbym od rozmowy w banku. Pójdź tam opisz
sytuację wyraź swe niezadowolenie - zobaczysz jakie będzie ich
stanowisko. Być może poczują się do odpowiedzialności.
Jeśli nie musisz się zastanowić, czy potrafisz wykazać ich winę w
zakresie twej szkody lub choćby działanie niezgodne z umową i
zadecydować czy ich pozwiesz przed Sąd czy np. założysz sprawę u
rzecznika (nie pamiętam dokładnej jego nazwy) który rozpoznaje
sprawy na linii klient-bank gdy kwota sporu nie jest wysoka
--
Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
-> http://usenet.pomocprawna.info