  • 1. Data: 2003-12-23 07:41:57
    Temat: Mam regon, szukam nazwy firmy
    Od: "Łukasz" <l...@w...pl>

    Witam!

    Mam problem jak w tytule.
    Firma jest raczej z Chorzowa, zadzwonilem do Wojewodzkiego Urzedu
    Statystycznego w Katowicach, gdzie dowiedzialem sie ze moga mi podac nazwe
    firmy, ale odplatnie (!) - 60PLN, musze najpierw wyslac fax, potem
    przedplate... rece opadaja.
    Jest jakis inny sposob?

    Pozdrawiam,
    Lukasz Kuncewicz
    http://ksiegarnia.wysylkowa.pl
    http://muzyka.wysylkowa.pl

  • 2. Data: 2003-12-23 15:27:40
    Temat: Re: Mam regon, szukam nazwy firmy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bs8rni$2o0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Przede wszystkim najpierw sprawdzić, czy taki regon w ogóle istnieje, bo
    może się okazać, że za 60 zł dostaniesz informacje, że nie wiedzą. W sieci
    pełno aplikacji tego typu, ale jak masz kłopot, to wyślij na priv numer -
    sprawdzę.

  • 3. Data: 2003-12-23 21:42:40
    Od: "KrzysztoF" <k.fojt@usun_to.gazeta.pl>

    > może się okazać, że za 60 zł dostaniesz informacje, że nie wiedzą. W sieci
    > pełno aplikacji tego typu, ale jak masz kłopot, to wyślij na priv numer -
    > sprawdzę.

    Dodaj ze spradzisz czy taki numer jest prawidlowy a nie
    czy istnieje....bo takie mozliwosci nie masz ....

    Pozdrawiam
    KrzysztoF

  • 4. Data: 2003-12-23 22:24:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysztoF" <k.fojt@usun_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Dodaj ze spradzisz czy taki numer jest prawidlowy a nie
    > czy istnieje....bo takie mozliwosci nie masz ....

    Ale jak okaże się nieprawidłowy, to nie ma sensu płacić 60 zł. Choć co do
    zasady masz oczywiście rację.