eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdszkodowanie od banku › Re: Odszkodowanie od banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ewsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: bronek <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie od banku
    Date: Tue, 23 Dec 2003 14:57:57 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <bs9hdi$q1e$1@inews.gazeta.pl>
    References: <bs91ij$j8j$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ug146.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1072187634 26670 80.55.136.146 (23 Dec 2003 13:53:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Dec 2003 13:53:54 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <bs91ij$j8j$1@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: bronek1111
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.5) Gecko/20031007
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:184059
    [ ukryj nagłówki ]

    Neutrino wrote:

    > Witam!
    >
    > Mialem ostatnio taka nieprzyjemna sytuacje, iz nieumyslnie w pewnym
    > hipermarkecie wprowadzilem kilkukrotnie niewlasciwy kod PIN mojej karty
    > platniczej, zostala wiec ona zablokowana (niestety o tym nie wiedzialem).
    > Kilka dni pozniej, w innym hipermarkecie system odrzucil oczywiscie moj PIN,
    > postanowilem wiec zadzwonic na linie 0 801 mojego banku z telefonu
    > komorkowego...
    > Karta zostala odblokowana, z tym, ze rozmowa trwala grubo ponad 15 minut
    > (!!!) z czego wieksza czesc czasu czekalem na zglaszanie sie kolejnych
    > operatorow (caly czas bylem przelaczany), potem bylem wypytywany, oprocz
    > oczywistych danych osobistych (nazwisko, PESEL, adres) , o numer karty
    > platniczej (dyktuj sobie 16 cyfrowy numer z karty, nie wiem na cholere to
    > komu). W sumie sama rozmowa z bankiem kosztowala mnie 40 zl (!!!!), a
    > odblokowanie karty kolejne 10. Zaznaczam takze, iz na stronie internetowej
    > banku widnieje dopisek, iz polaczenie z ich numerem kosztuje 35 gr/3 minuty.
    > Oczywiscie, zdawalem sobie sprawe, ze z komorki bedzie drozej, ale nie
    > przypuszczalem, ze az tyle drozej (ok. 2,5 zl / 1 minute) wiec czuje sie
    > wprowadzony w blad...
    >
    > Czy moge ubiegac sie o zwrot naleznosci za rozmowe przez bank?

    Raczej od operatora telefonii komórkowej. To oni przecież
    wystawią Ci rachunek.
    W każdym razie również życze wesołych świąt ;)

    Bronek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1