eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdszkodowanie od banku › Odszkodowanie od banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    s.onet.pl!not-for-mail
    From: "Neutrino" <c...@W...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odszkodowanie od banku
    Date: Tue, 23 Dec 2003 10:23:29 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 26
    Sender: c...@o...pl@centralna.ack.kolornet.pl
    Message-ID: <bs91ij$j8j$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: centralna.ack.kolornet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1072171411 19731 195.150.166.6 (23 Dec 2003 09:23:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 23 Dec 2003 09:23:31 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:184034
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Mialem ostatnio taka nieprzyjemna sytuacje, iz nieumyslnie w pewnym
    hipermarkecie wprowadzilem kilkukrotnie niewlasciwy kod PIN mojej karty
    platniczej, zostala wiec ona zablokowana (niestety o tym nie wiedzialem).
    Kilka dni pozniej, w innym hipermarkecie system odrzucil oczywiscie moj PIN,
    postanowilem wiec zadzwonic na linie 0 801 mojego banku z telefonu
    komorkowego...
    Karta zostala odblokowana, z tym, ze rozmowa trwala grubo ponad 15 minut
    (!!!) z czego wieksza czesc czasu czekalem na zglaszanie sie kolejnych
    operatorow (caly czas bylem przelaczany), potem bylem wypytywany, oprocz
    oczywistych danych osobistych (nazwisko, PESEL, adres) , o numer karty
    platniczej (dyktuj sobie 16 cyfrowy numer z karty, nie wiem na cholere to
    komu). W sumie sama rozmowa z bankiem kosztowala mnie 40 zl (!!!!), a
    odblokowanie karty kolejne 10. Zaznaczam takze, iz na stronie internetowej
    banku widnieje dopisek, iz polaczenie z ich numerem kosztuje 35 gr/3 minuty.
    Oczywiscie, zdawalem sobie sprawe, ze z komorki bedzie drozej, ale nie
    przypuszczalem, ze az tyle drozej (ok. 2,5 zl / 1 minute) wiec czuje sie
    wprowadzony w blad...

    Czy moge ubiegac sie o zwrot naleznosci za rozmowe przez bank?

    Pozdrawiam,
    N.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1