  • 11. Data: 2010-08-25 17:25:08
    Temat: Re: Odpowiedzialność za zły wydruk
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    marcin-fotograf.pl wrote:

    > No tak, ale nie mam kwitu na to że projekt im się podoba.
    > I nie wiem, czy podpisałem fakturę, zapłaciłem = podoba mi się z
    > literówką.

    Chciałbym zobaczyć jak udowadniają że to Ty im oddałeś wersję z
    literówką, a nie że np. dali komuś żeby jeszcze coś pomajstrował i to
    on literówkę wprowadził i taką wersję do drukarni oddali.

    Czy ew. w drukarni coś nie pochrzanili.

    Umowy, protokoły odbioru itp. się przydają obydwu stronom.

    Tak czy inaczej - prawnie to niewiele mogą zdziałać.

    A co do samych literówek - sam po grafikach wszystko sprawdzam
    dokładnie, nawet na etapie produkcji żeby klientom nie pokazać projektu
    np. z błędami ortograficznymi ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 12. Data: 2010-08-25 17:27:44
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-25 19:22, malgosia pisze:

    > ZAleży jak forułuje protokół obopru

    Zwłaszcza taki którego nie był stroną, bądź jak autor postu pisze - nie
    było.

    --
    spp

  • 13. Data: 2010-08-25 17:59:59
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 25 Aug 2010 19:22:28 +0200, malgosia napisał(a):

    > ZAleży jak forułuje protokół obopru

    A co to znaczy forułować? I co to jest obopr?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 14. Data: 2010-08-25 18:07:11
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > A co to znaczy forułować? I co to jest obopr?

    czy ty okonczyles prawo?

    jk

  • 15. Data: 2010-08-25 18:15:03
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 25 Aug 2010 20:07:11 +0200, malgosia napisał(a):

    > czy ty okonczyles prawo?

    Nie, niemniej mogę pochwalić się zaliczonym egzaminem maturalnym, m. in.
    z języka polskiego.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 16. Data: 2010-08-25 20:20:33
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "malgosia" <m...@o...pl> napisał

    > czy ty okonczyles prawo?

    Czy ty ukończyłaś szkołę specjalną?

  • 17. Data: 2010-08-25 22:42:51
    Od: "marcin-fotograf.pl" <m...@g...com>

    > Czy ty ukończyłaś szkołę specjalną?

    Ciekawe ;)
    A czy ON, w sensie zleceniodawca może w jakiś sposób zmusić mnie do
    poniesienia kosztów nakładu?
    Bo z tego co Państwo piszą to się nie zanosi...

  • 18. Data: 2010-08-26 06:16:11
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "marcin-fotograf.pl" <m...@g...com> napisał

    > A czy ON, w sensie zleceniodawca może w jakiś sposób zmusić mnie do
    > poniesienia kosztów nakładu?
    > Bo z tego co Państwo piszą to się nie zanosi...

    Musiałby cię pozwać i przed sądem udowodnić zasadność swojego
    roszczenia. Z tego co dotąd napisałeś nie widać jak mógłby tego
    dokonać.

  • 19. Data: 2010-08-26 07:18:17
    Od: "marcin-fotograf.pl" <m...@g...com>

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    M.

  • 20. Data: 2010-08-26 16:09:58
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    marcin-fotograf.pl pisze:

    > Po wydrukowaniu okazało się że coś jest nie tak - konkretnie
    > literówka. Rzecz niemiła, ale klient chce obciążyć mnie kosztami
    > nakładu okładki.

    ale tak szczerze - przecież popełniłeś błąd... Ktoś zlecił Ci pracę i tą
    pracę wykonałeś źle, co wyszło przy druku.