  • 1. Data: 2010-08-25 10:00:46
    Temat: dokumenty firmy nieaktualne
    Od: "TOM" <t...@w...home.pl>

    Witam,
    co zrobic z firma ,ktora przeslala/email i fax/ nieaktualne dane firmy m.in.
    wpisu do ewidencji, regon itp.
    w celu wziecia towaru na termin (nie duza kwota okolo 200zl) liczy sie
    jednak sam fakt przeslanych celowo nieaktualnych danych.Co zrobic z takim
    delikwentem ?
    Pzodrawiam

  • 2. Data: 2010-08-25 10:04:02
    Temat: Re: dokumenty firmy nieaktualne
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    skad wiesz ze celowo... moze to zwykla pomylka byla
    mnie tez zdazalo sie wysylac stary wpis do ewidencji (niby zadnych istotnych
    zmian ale zawsze).

    dogadaj sie najpierw z partnerem handlowym
    nie ma chyba tak tępego przedsiębiorcy zeby probowac wyludzic 200pln w tak
    durny sposob....

  • 3. Data: 2010-08-25 10:22:37
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-25 12:00, TOM pisze:

> [...]
    > w celu wziecia towaru na termin (nie duza kwota okolo 200zl) liczy sie
    > jednak sam fakt przeslanych celowo nieaktualnych danych.Co zrobic z takim

    A jak rozpoznaje się nieaktualność danych?

    --
    spp

  • 4. Data: 2010-08-25 10:31:08
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

> [...]
    > w celu wziecia towaru na termin (nie duza kwota okolo 200zl) liczy sie
    > jednak sam fakt przeslanych celowo nieaktualnych danych.Co zrobic z takim

    A co masz zrobić? Nic. To nie jest przestępstwo. Czekaj aż zapłacą
    fakturę i tyle. A jak nie zapłacą to i tak wszystkie dane masz w tych
    nieaktualnych dokumentach. Działalność chyba prowadzisz od niedawna, mam
    takie wrażenie.

  • 5. Data: 2010-08-25 11:08:06
    Od: "TOM" <t...@w...home.pl>

> [...]
    >
    > dogadaj sie najpierw z partnerem handlowym
    > nie ma chyba tak tępego przedsiębiorcy zeby probowac wyludzic 200pln w tak

    jednak wyludza, w rozmowie telefonicznej handlowiec/kierownik oznajmil ,iz i
    tak nic nie zrobimy poniewaz podeslal nam nieaktualne dane firmy.

  • 6. Data: 2010-08-25 11:11:09
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-08-25 13:08, TOM pisze:
    > jednak wyludza, w rozmowie telefonicznej handlowiec/kierownik oznajmil ,iz i
    > tak nic nie zrobimy poniewaz podeslal nam nieaktualne dane firmy.

    Masz zamówienie?
    Masz podpisaną fakturę przelewową?
    Dokumenty aktualne czy nie to dane są takie same.

  • 7. Data: 2010-08-25 11:36:26
    Od: "TOM" <t...@w...home.pl>

    > Masz zamówienie?
    - zamowienie w sklepie internetowym
    - korespondencja email
    - korespondencja email przeslania skanow dokumentow wde,regon,nip

    > Masz podpisaną fakturę przelewową?

    nie mam,czy to konieczne przy handlu internetowym?
    faktura ma jednak adnotacje dot. odsetek.
    Posiadam rowniez kopie wysylki towaru kurierem na koszt winnej firmy.
    Niby jest to mala kwota , stad chwilowe zaufanie tymbardziej,iz klient z
    poprzednich faktur (wyzszych) sie rozliczyl, nie byly to jednak faktury na
    termin tylko pobranie.

  • 8. Data: 2010-08-25 11:45:42
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-25 13:08, TOM pisze:

    > jednak wyludza, w rozmowie telefonicznej handlowiec/kierownik oznajmil ,iz i
    > tak nic nie zrobimy poniewaz podeslal nam nieaktualne dane firmy.

    Po raz kolejny - nieprawdziwe czy nieaktualne?

    --
    spp

  • 9. Data: 2010-08-25 11:46:42
    Od: "TOM" <t...@w...home.pl>

    > Po raz kolejny - nieprawdziwe czy nieaktualne?
    kierownik telefonicznie ze smiechem oznajmil,iz nieaktualne.

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-08-25 11:55:38
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-08-25 13:46, TOM pisze:
    > kierownik telefonicznie ze smiechem oznajmil,iz nieaktualne.

    W takim razie kiedy minie termin zapłaty zgłoś ich do KRD.