  • 1. Data: 2010-08-25 12:37:28
    Temat: kupno działki
    Od: "Pawel C" <p...@o...pl>

    Chcialbym kupic działke ktora graniczy z moja działka problemem jest to ze
    dzialka tamta po smierci jej poprzedniego wlasciciela ma kilkunastu ( lub
    kilkudziesieciu) spadkobiercow ktorzy sa w roznych czesciach swiata i z
    niektorymi nie ma kontaktu . Jeden z wspolwlascicieli ktory jest na miejscu
    i najwiecej sie nia opiekuje ( np placi podatki bo gmina sie do niego
    zwraca) chce sie tej dzialki pozbyc i chetnie by sprzedal.
    Zakladajac ze sciagniecie wszystkich spadkobiercow do sadu jest tak trudne
    ze praktycznie niemozliwe ( z niektorymi nie ma kontaktu ) czy jest jakis
    inny sposob zeby ta dzialke przeprowadzic/kupic?
    czy ktos bylby w stanie cos doradzic?

    5382 (20100820) __________

  • 2. Data: 2010-08-25 13:11:38
    Temat: Re: kupno działki
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-25 14:37, Pawel C pisze:
    > Chcialbym kupic działke ktora graniczy z moja działka problemem jest to ze
    > dzialka tamta po smierci jej poprzedniego wlasciciela ma kilkunastu ( lub
    1. skonfigurować poprawnie antywira żeby nie dorzucał stopki do
    wiadomości na newsy.
    2. przeprowadzić postępowanie spadkowe (o sądowe nabycie spadku, o
    podział spadku) i dopełnić formalności związanych z odszukaniem
    spadkobierców (co nie znaczy że trzeba ich znaleźć, wystarczy zgodnie z
    procedurą spadkową poszukać, ogłoszenia itp)
    3. odkupić działkę od tych których sąd ujawni jako spadkobierców.
    4. być bardzo ostrożnym, bo to może się okazać skomplikowane

    --
    MZ

  • 3. Data: 2010-08-26 21:55:16
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. odkupić działkę od tych których sąd ujawni jako spadkobierców.
    > 4. być bardzo ostrożnym, bo to może się okazać skomplikowane

    5. Wykazać się wielką cierpliwością i założyć, że to potrwa kilka lat.

    --
    pawelj

  • 4. Data: 2010-08-27 06:25:07
    Od: "Pawel C" <p...@o...pl>

    5382 (20100820) __________

  • 5. Data: 2010-08-27 10:16:06
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-27 08:25, Pawel C pisze:

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    5382 (20100820) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    To zależy, nikt nie jest wróżką. Zależy od sądów, od tego czy i gdzie
    ostatnio przebywali spadkobiercy, zwłaszcza brakujący. Może niektórzy
    już nie żyją, trzeba sprawdzić czy nie zostawili swoich spadkobierców
    itp. Natomiast na pewno powinieneś zacząć realizować punkt 1 tej
    wyliczanki czyli *wyłączyć tą durną stopkę w NOD32*.

    --
    MZ