  • 21. Data: 2004-08-12 09:27:03
    Temat: Re: Odpowiedzialność za ofertę
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:cfe02c$tfv$12@serwus.bnet.pl...

    > Podejrzewam, że na dole czcionką 6 pkt napisano - regulamin promocji
    > dostępny u organizatora.

    Ewentualnie "tankujesz za darmo - płacisz tylko za benzynę"

  • 22. Data: 2004-08-12 14:11:43
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sebol wrote:

    > a czy ktoś pisze o cenie czy też czytnik mi zle działa.

    A tankowanie za darmo to określenie właściwości towaru, czy jego ceny?

    KG

  • 23. Data: 2004-08-12 14:30:18
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 12 Aug 2004 02:04:35 +0200, Goomich naskrobał(a):

    > Jakie znowu roszczenie?

    z tytułu niewykonania umowy sprzedaży.

    > To zdaje się ja pisałem, ze nie może, z czym to _ty_ się nie zgodziłeś.

    przekręcasz nie zgodziłem się z twierdzeniem nie mającym pokrycia w żadnym
    przepisie w prawie polskim:
    "Nie, reklam nie uważa się za ofertę, tylko za zaproszenie do zawarcia
    umowy"

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 24. Data: 2004-08-12 16:26:41
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Tristan Alder wrote:
    > Dobra, wy wiecie, że mam wątpliwości :) ale załóżmy, że nie podzieliłem się
    > z Wami nimi i twierdzę, że ich nie mam, bo mi jasno napisali, że za darmo.
    > Więc korzystam, tak?

    Jesli później przekonasz do tego sąd... Nie ma przeszkód ;)

    KG

  • 25. Data: 2004-08-13 15:32:55
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> naskrobał/a w

    > z tytułu niewykonania umowy sprzedaży.

    W którym momencie stacja zawarła taką umowę?

    > przekręcasz nie zgodziłem się z twierdzeniem nie mającym pokrycia w
    > żadnym przepisie w prawie polskim:
    > "Nie, reklam nie uważa się za ofertę, tylko za zaproszenie do
    > zawarcia umowy"

    Uważasz, że KC nie jest obowiązującym w Polsce prawem?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Kazdy ma jakiegos bzika, Kazdy jakies hobby ma, A ja w kompie mam Chomika, Co mi
    newsy codzien ssa.

  • 26. Data: 2004-08-13 15:37:38
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > Nie mam. Napisali, że za darmo, to tankuję :)

    Ale ciągle musisz zapytać się ich o zgodę.[1] A wtedy może się okazać, że
    owszem tankujesz za darmo, ale dopiero 200 litr. Albo po zrobieniu
    kompletnego przeglądu.

    > A jakie są istotne? Tu jest ,,w wakacje'' (więc podane
    > kiedy) ,,tankujesz'' (więc podane co jest ofertą) ,,za darmo'' (więc
    > podana cena).

    AFAIR to będzie określenie towaru i ceny.

    > Paliwo... W końcu to się tankuje na stacji.

    Ale jest dużo rodzajów paliwa, może przecież chodzić np. tylko o ropę.

    [1] Bo darowizna to też umowa.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Lord of the Rings: Episode I - The Hobbit (Christmas 2005).

  • 27. Data: 2004-08-13 16:57:01
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 13. sierpnia 2004 17:37 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Goomich:

    > Ale ciągle musisz zapytać się ich o zgodę.[1]

    > [1] Bo darowizna to też umowa.

    No to co w takim razie z pojemnikami ,,weź gazetkie za darmo'' ustawianymi w
    wielkich targowiskach? Ludzie biorą, a nie ma tam nikogo, kogo należało by
    spytać o zawarcie umowy.

    A strony www ,,pobierz za darmo''?

    A co ze śmieciami, które mi różni tacy podrzucają pod drzwi? Też mam ich
    szukać i pytać, czy mogę brać?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 28. Data: 2004-08-13 20:19:13
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/13/2004 6:57 PM, Tristan Alder wrote:

    [...]
> [...]
    > spytać o zawarcie umowy.
    >
    > A strony www ,,pobierz za darmo''?
    >
    > A co ze śmieciami, które mi różni tacy podrzucają pod drzwi? Też mam ich

    Jeżeli osobnik na stacji będzie miał poczucie humoru, to odpowie, że za
    benzynę trzeba zapłacić, lecz wakacje faktycznie masz za darmo, bo
    jakość świadczonych usług jest u nich na takim poziomie, że przy każdej
    wizycie otrzymujesz świadczenie niematerialne "dobrego samopoczucia"
    równowartości 5000 USD.

    Jak chcesz sobie porobic jaja, to możesz np. zagadnąć:
    - widziałem, że u konkurencji jakości paliwa strzeże orzeł, czy u
    Państwa tymi sprawami również zajmują się zwierzęta? Może chce Pan kupić
    tablicę ze stylizowanym psem? Konkurencja wzięła dwie z hipopotamem, bo
    jest większy, ale jest dopłata 300 zł.

    Pzdr: Catbert