  • 1. Data: 2004-08-11 20:37:30
    Temat: Odpowiedzialność za ofertę
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    pewna sieć stacji wywiesiła napis ,,Tutaj w wakacje tankujesz za darmo''.
    Czy oznacza to, że mogę podjechać, zatankować i sobie pojechać?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2004-08-11 21:07:34
    Temat: Re: Odpowiedzialność za ofertę
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > Czy oznacza to, że mogę podjechać, zatankować i sobie pojechać?

    Nie, reklam nie uważa się za ofertę, tylko za zaproszenie do zawarcia
    umowy.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Very funny, Scotty. Now beam down my clothes.

  • 3. Data: 2004-08-11 21:17:29
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 23:07:34 +0200, Goomich naskrobał(a):

    > Nie, reklam nie uważa się za ofertę, tylko za zaproszenie do zawarcia
    > umowy.

    to twoja interpretacja :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-08-11 21:30:33
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 11. sierpnia 2004 23:07 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Goomich:

    > Tristan Alder <s...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > Nie, reklam nie uważa się za ofertę, tylko za zaproszenie do zawarcia
    > umowy.

    A jak poznam, że to reklama? W końcu napis wisi na stacji, nierzadko na
    cenniku. Rozumiem to jako aneks do cennika.

  • 5. Data: 2004-08-11 21:30:38
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> naskrobał/a w

    > to twoja interpretacja :D

    A jaka jest twoja?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Outlook is a massive flaming horrid blatant security violation, which also happens to
    be a mail reader.

  • 6. Data: 2004-08-11 21:38:10
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 23:30:38 +0200, Goomich naskrobał(a):

    > Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> naskrobał/a w

    > A jaka jest twoja?

    mniej wiecej taka jak w art 4 par 3 ustawy o szczególnych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej oraz o zmienie kodeksu cywilnego.

  • 7. Data: 2004-08-11 22:00:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > pewna sieć stacji wywiesiła napis ,,Tutaj w wakacje tankujesz za darmo''.
    > Czy oznacza to, że mogę podjechać, zatankować i sobie pojechać?

    Podejrzewam, że na dole czcionką 6 pkt napisano - regulamin promocji
    dostępny u organizatora.

  • 8. Data: 2004-08-11 22:05:31
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sebol wrote:
    > mniej wiecej taka jak w art 4 par 3 ustawy o szczególnych warunkach
    > sprzedaży konsumenckiej oraz o zmienie kodeksu cywilnego.

    A gdzie tam masz o cenie?

    KG

  • 9. Data: 2004-08-11 22:20:58
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 12 Aug 2004 00:05:31 +0200, kam naskrobał(a):

    > A gdzie tam masz o cenie?

    a czy ktoś pisze o cenie czy też czytnik mi zle działa.

  • 10. Data: 2004-08-11 22:57:19
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > mniej wiecej taka jak w art 4 par 3 ustawy o szczególnych warunkach
    > sprzedaży konsumenckiej oraz o zmienie kodeksu cywilnego.

    Ten atykuł mówi o odpowiedzilności sprzedawcy, jeśli towar jest niezgodny
    z umową. Dalsze pragrafy tylko precyzują co uważa się za zgodne z umową,
    a co nie.

    Tristan nie pyta się, w jakiej sytuacji będzie miał roszczenie wobec
    sprzedawcy, tylko czy na podstawie kartki może zatankować za darmo.