  • 1. Data: 2004-08-11 20:39:32
    Temat: Ile kosztuje umowa o spółkę z.o.o?
    Od: "fantomas" <fantomas80[cut.wytnij]@gazeta.pl>

    Prawnik zaproponował mi 3000zł - normalna cena ?

  • 2. Data: 2004-08-11 20:42:28
    Temat: Re: Ile kosztuje umowa o spółkę z.o.o?
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    fantomas w <cfe03q$ds9$1@inews.gazeta.pl> zeznal:
    > Prawnik zaproponował mi 3000zł - normalna cena ?

    przy kosztach rejestracji w krs (50k) to srednia cena, ja za stowarzyszenie
    placilem 2ooo (brutto) dla prawnika

    --
    Dobry programista wiesza się razem ze swoim programem

  • 3. Data: 2004-08-11 21:37:31
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> napisal(a):

    > przy kosztach rejestracji w krs (50k)

    Jeszcze raz, ile?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 4. Data: 2004-08-11 22:09:44
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 22:39:32 +0200, fantomas naskrobał(a):

    > Prawnik zaproponował mi 3000zł - normalna cena ?

    dziwne zawsze mi sie wydawało że merytorycznie odwala robote główna
    księgowa a ubiera w postać prawną notariusz ( i to za cieżkie pieniądze).

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-08-11 22:26:56
    Od: "fantomas" <fantomas80[cut.wytnij]@gazeta.pl>

    no tak, notariusz też łapie jakieś 2500zł z opłatami skarbowymi

  • 6. Data: 2004-08-11 23:33:02
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Samotnik w <cfe3ir$i0o$2@nemesis.news.tpi.pl> zeznal:

    > Jeszcze raz, ile?

    Zle sie wyrazilem :) krs ~25oo zl tak mi sie cos kojarzy, a nie mam
    teraz papierow pod reka...
    http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/1148,spolka-jawn
    a-zamiast-spolki-z-o-o.html
    "Zgodnie z art. 154 par. 1 k.s.h., kapitał zakładowy spółki z o.o. powinien
    wynosić 50 000 zł. Wymóg ten obowiązuje bezwzględnie wszystkie spółki nowo powstałe."

    --
    Panie, zainstalowałem Windows...
    - Tak?

  • 7. Data: 2004-08-12 06:51:54
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > dziwne zawsze mi sie wydawało że merytorycznie odwala robote główna
    > księgowa a ubiera w postać prawną notariusz ( i to za cieżkie
    > pieniądze).

    Robote merytoryczna moze odwalic nawet i wujek Zenek co stoi pod sklepiem i
    piwo saczy.
    Ale przewaznie robia to jednak ludzie co sie na tym znaja.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 8. Data: 2004-08-12 12:49:56
    Od: Szexpir <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 22:39:32 +0200, na pl.soc.prawo napisałeś(aś):

    > Prawnik zaproponował mi 3000zł - normalna cena ?

    Prawnik w zasadzie może policzyć sobie każdą kwotę, którą wie że klient
    jest w stanie zapłacić ;)

    Za przygotowanie umowy Spółki (również za pośrednictwem maila/telefonu)
    wydaje mi się, że cena rozsądna to kilkaset złotych (500 - 700).

    Notariusz liczy taksę od kapitału spółki i bierze max. 710 zł - 1 % ponad
    30.000 zł (oczywiście + 22 % VATu), a ponadto u niego płaci się podatek od
    czynności cywilnoprawnych (0,5 % kapitału spółki). Dla 50.000 zł kapitału
    to będzie 910 zł + VAT.
    Spotkałem się już z notariuszami, którzy dzielili taksę przez 2, a nawet 3.

    Po wizycie u notariusza należy przygotować formularze do KSR i inne
    wymagane dokumenty (tutaj prawnik też może sobie policzyć...)

    Koszt zarejestrowania Spółki w KRS to 1000 zł opłaty sądowej i 500 zł za
    ogłoszenie w Monitorze Sądowym i Gospodarczym.

    I to by chyba było tyle:)

    W razie dalszych pytań, proszę o kontakt na priv.

    Szexpir

  • 9. Data: 2004-08-12 14:24:23
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 12 Aug 2004 08:51:54 +0200, Mithos naskrobał(a):

    > Robote merytoryczna moze odwalic nawet i wujek Zenek co stoi pod sklepiem i
    > piwo saczy.
    > Ale przewaznie robia to jednak ludzie co sie na tym znaja.

    no tak notariusz to pijak spod mostu a główna księgowa to rumunka przy
    drodze (czasem dorabia na PITACH) :)

  • 10. Data: 2004-08-12 14:40:29
    Od: stern <m...@a...com>

    Marcin Kowalczyk wrote:

    > Samotnik w <cfe3ir$i0o$2@nemesis.news.tpi.pl> zeznal:

    > Zle sie wyrazilem :) krs ~25oo zl tak mi sie cos kojarzy, a nie mam
    > teraz papierow pod reka...

    Koszt w KRS to 1.500 zł :)

    1.000,- zł opłata od wniosku
    500,- zł Ogłoszenie w MSiG