  • 1. Data: 2004-08-11 20:17:01
    Temat: alimenty a staz absolwencki
    Od: michal <m...@s...pl>

    witam,
    ojciec placi mi alimenty, w miesiacu wrzesniu podejmuje prace w ramach
    stazu absolwenckiego, w pazdzerniku rozpoczynam platne studia w trybie
    zaocznym, czy ojciec w dalszym ciagu bedzie zobowiazany do placenia
    alimentow?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-13 18:58:33
    Temat: Re: alimenty a staz absolwencki
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik michal napisał(a):
> [...]
    > stazu absolwenckiego, w pazdzerniku rozpoczynam platne studia w trybie
    > zaocznym, czy ojciec w dalszym ciagu bedzie zobowiazany do placenia

    W zasadzie w związku z uzyskiwaniem dochodów należało by od nowa zweryfikować
    alimenty, a w szczególności ich wysokość.

    --
    JOHNSON :)