  • 1. Data: 2004-08-11 19:41:58
    Temat: Wynagrodzenie niemieckiego adwokata - jak to jest?
    Od: "Andrew Yonak" <y...@W...gazeta.pl>

    Czy prawda jest ze wynagrodzenie niemieckiego adwokata za konsultacje zalezy
    od wysokości obrotow jego klienta?
    Podobno wynika to z ustawowej taksy za czynnosci adwokackie.
    Spotkalem sie niedawno z czyms takim / musze skorzystac z uslug prawniczych w
    niemczech / i ciekaw jestem czy to prawda.

  • 2. Data: 2004-08-12 21:34:07
    Od: stern <m...@a...com>

    Andrew Yonak wrote:

    > Czy prawda jest ze wynagrodzenie niemieckiego adwokata za konsultacje
    > zalezy od wysokości obrotow jego klienta?

    dobre :)

    > Podobno wynika to z ustawowej taksy za czynnosci adwokackie.

    Oni tam mają takie cudo, ktore nazywa się w srócie BRAGO (ew. BRAGebO) i
    faktycznie ustala wysokość stawek,
    tu masz link:
    http://bundesrecht.juris.de/bundesrecht/bragebo/inha
    lt.html

    > Spotkalem sie niedawno z czyms takim / musze skorzystac z uslug
    > prawniczych w niemczech / i ciekaw jestem czy to prawda.

    napisz rodzaj sprawy, to poszukam w wolniejszej chwili

    pozdrowienia

    marcin

    --
    http://bdp.e-wro.com