  • 1. Data: 2005-07-19 08:55:17
    Temat: Program prawniczy
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Możecie mi polecić jakiś dobry program prawniczy (i w kilku słowach
    podać jego wady i zalety)?

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 2. Data: 2005-07-19 08:55:45
    Temat: Odp: Program prawniczy
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik Schwester <j...@c...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:dbif5n$mug$...@a...news.tpi.pl...
    > Możecie mi polecić jakiś dobry program prawniczy (i w kilku słowach
    > podać jego wady i zalety)?

    Lex, Lex Polonica

    Zalety : obydwa dobre, z orzecznictwem i komentarzami
    Wady: obydwa straszliwie drogie.

    Dan.

  • 3. Data: 2005-07-19 09:38:25
    Temat: Re: Odp: Program prawniczy
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Dan napisał(a):
> [...]
    > dyskusyjnych napisał:dbif5n$mug$...@a...news.tpi.pl...

    > Lex, Lex Polonica
    >
    > Zalety : obydwa dobre, z orzecznictwem i komentarzami

    Cena akurat nie gra roli, bo to nie ja płacę ;)
    A który z nich jest lepszy?

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 4. Data: 2005-07-19 10:39:27
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Schwester napisał(a):

    > Cena akurat nie gra roli, bo to nie ja płacę ;)
    > A który z nich jest lepszy?

    A co to znaczy 'lepszy'? Zdefiniuj uprzednio kryteria wedle ktorych
    programy maja byc oceniane.
    Bez tego, bedzie to dyskusja nad wyzszoscia swiat Bozego Narodzenia
    nad swietami Wielkiej Nocy.

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]

  • 5. Data: 2005-07-19 10:51:05
    Temat: Odp: Odp: Program prawniczy
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik Schwester <j...@c...com> w wiadomości do grup
    > A który z nich jest lepszy?

    Ja wole "poruszac sie" po lexie, ale Polonica ma wg mnie lepsze komentarze.

    Dan.

  • 6. Data: 2005-07-19 12:37:59
    Od: Schwester <j...@c...com>

    czarny napisał(a):

    > A co to znaczy 'lepszy'? Zdefiniuj uprzednio kryteria wedle ktorych
    > programy maja byc oceniane.
    > Bez tego, bedzie to dyskusja nad wyzszoscia swiat Bozego Narodzenia
    > nad swietami Wielkiej Nocy.

    To ma być program dla adwokata, nie wiem dokładnie jakie kryteria wziąć
    pod uwagę.

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 7. Data: 2005-07-19 18:34:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości

    > Cena akurat nie gra roli, bo to nie ja płacę ;)
    > A który z nich jest lepszy?

    Moim zdaniem LEX. Ma "normalniejszy" interfejs. LEX POLONICA korzysta
    chyba z mechanizmu IE i nie zawsze to działa dobrze.

  • 8. Data: 2005-07-20 05:14:12
    Od: viktus77 <v...@i...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem LEX. Ma "normalniejszy" interfejs. LEX POLONICA korzysta
    > chyba z mechanizmu IE i nie zawsze to działa dobrze.

    Generalnie są różne pod względem zawartości - różni autorzy komentarzy,
    inne interfejsy graficzne, inny sposób wyszukiwania. Jest jeszcze
    Legalis (wydawnictwa Beck), którego osobiście sobie chwalę, ale też
    zupełnie inaczej działający niż poprzednie.
    Jedynym rozwiązaniem jakie ja widzę, to zwrócić się do tych firm o
    płytki demo, wiem bo sam miałem takie z LexPolonicą i Legalisem, samemu
    wypróbować, porównać i wybrać.

    Pzdr.

  • 9. Data: 2005-07-22 07:52:18
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    viktus77 wrote:

> [...]
    > rozwiązaniem jakie ja widzę, to zwrócić się do tych firm o płytki
    > demo, wiem bo sam miałem takie z LexPolonicą i Legalisem, samemu

    Polonica ma jeszcze tę przewagę, że można ją sobie wykupić na jakiś
    krótki czas, tydzień, pare dni, i potestować...

    --
    Pozdro
    Massai