  • 1. Data: 2005-07-18 22:29:06
    Temat: odpowiedzialność współmieszkańców za czynsz itp.
    Od: "P" <pawelwg@bez_spamu.poczta.onet.pl>

    Uprzejmie proszę o wskazanie aktu prawnego, z którego wypływa
    odpowiedzialność współmieszkańców za czynsz i inne opłaty.

  • 2. Data: 2005-07-18 22:34:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    P wrote:
    > Uprzejmie proszę o wskazanie aktu prawnego, z którego wypływa
    > odpowiedzialność współmieszkańców za czynsz i inne opłaty.

    Współmieszkańców czego? MIeszkania? Klatki? Bloku? Domu? Osiedla?
    Miasta? Wojewódzwtwa? Kraju? Planety? ;->

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-07-18 23:19:16
    Od: "PAweł" <pgoralsk@bez_spamu.wp.pl>

    wiadomości news:dbhaq0$eoj$1@opal.futuro.pl...

    > Współmieszkańców czego? MIeszkania? Klatki? Bloku? Domu? Osiedla?
    > Miasta? Wojewódzwtwa? Kraju? Planety? ;->

    Rozpraszam Twoje ogromne wątpliwości, wszak wiadomo, że opłaty czynszowe
    czynsz powszechnie dotyczą oczywiście wszystkich tych wymienianych przez
    Ciebie miejsc:)
    A więc jasne, że chodzi o współmieszkańców planety,- łatwo sie domyśleć, że
    chodzi o opłacanie czynszu za zamieszkiwanie Ziemi;)

    PS. Jakie pytanie, taka odpowiedź.

  • 4. Data: 2005-07-18 23:27:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PAweł wrote:

    > A więc jasne, że chodzi o współmieszkańców planety,- łatwo sie domyśleć, że
    > chodzi o opłacanie czynszu za zamieszkiwanie Ziemi;)
    >
    > PS. Jakie pytanie, taka odpowiedź.

    Cieszę się, że jesteś przynajmniej samokrytyczny - moje pytanie było
    odpowiedzią na twoje: nieprecyzyjne, bylejakie.

    Jeśli nadal nie rozumiesz, to poszperaj sobie w archiwum - nie raz
    pojawiały się problemy z pojawiającą się odpowiedzialnością zbiorową na
    różną skalę.

  • 5. Data: 2005-07-19 10:32:48
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Uprzejmie proszę o wskazanie aktu prawnego, z którego wypływa
    > odpowiedzialność współmieszkańców za czynsz i inne opłaty.

    Np. z ustawy "prawo spółdzielcze" i ze statutu konkretnej spółdzielni. Nie
    pamiętam który to artykuł ale ściągnij ustawę i wyszukaj. O ile dobrze pamiętam
    stoi tam, że za opłaty solidarnie odpowiadają wszyscy którzy faktycznie
    korzystają z lokalu (nie tylko właściciel) ale za wyjątkiem osób małoletnich.

    Pozdrawiam

    Czapla