  • 1. Data: 2005-07-19 07:42:00
    Temat: przetarg
    Od: "Pawel Gardziejewski" <g...@o...-SPAM-.pl>

    witam i pytam!
    czy pracownik szeregowy Domu Pomocy Społecznej musi miec pisemne
    upoważnienie od dyrektora domu do bycia czlonkiem komisji przetargowej?
    pomocy, bo nie wiem jak interpretowac ustawe pod tym wzgledem.

    pozdrawiam
    pawel

  • 2. Data: 2005-07-19 07:47:19
    Temat: Odp: przetarg
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik Pawel Gardziejewski <g...@o...-SPAM-.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:dbiasa$h1r$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > upoważnienie od dyrektora domu do bycia czlonkiem komisji przetargowej?
    > pomocy, bo nie wiem jak interpretowac ustawe pod tym wzgledem.

    Tryb powołania do komisji powinien okreslac regulamin komisji. Ale
    upowazanienie nie musi byc pisemne.

    Dan.

  • 3. Data: 2005-07-19 08:15:13
    Temat: Re: przetarg
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    Na www.uzp.gov.pl są wzorce dokumentów m.in. dot. komisji przetargowej

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 4. Data: 2005-07-19 10:06:40
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Jul 2005 09:42:00 +0200, Pawel Gardziejewski napisał(a):

    > czy pracownik szeregowy Domu Pomocy Społecznej musi miec pisemne
    > upoważnienie od dyrektora domu do bycia czlonkiem komisji przetargowej?
    > pomocy, bo nie wiem jak interpretowac ustawe pod tym wzgledem.

    Upoważnienie? Nie wiem, czy to tak należy nazwać. Ale dyrektor jest
    zobowiązny powołać komisję przetargową (art. 21. ust. 1 i 3), a obowiązuje
    poniekąd pisemność postępowania (art. 9 ust. 1) ;)
    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/