  • 1. Data: 2005-07-19 07:35:29
    Temat: Czyn zgodny - niezgodny z prawem?
    Od: "pucy" <p...@w...pl>

    Witam
    Dwa tyg. temu zaginął mi pies miał w uchu tatuaż więc nie ma problemu ze
    stwierdzeniem czy to ten. Wczoraj odkupiłem go od pani X za kwotę 350zł a
    pani X 2 godz. wcześniej odkupiła go od pana Y za tą sama kwotę. Pan Y
    wiedział od pani X że pies był skradziony pomimo wszystko go sprzedawał? I
    co tu wymyśleć czy to nie jest przypadkiem handel rzeczami (zwierzętami)
    kradzionymi? Pomijam fakt że u pana Y pies przez dwa tyg schudł jakąś 1/3
    swojej wagi?
    Pozdrawiam Piotr

  • 2. Data: 2005-07-19 14:55:43
    Temat: Re: Czyn zgodny - niezgodny z prawem?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pucy wrote:
> [...]
    > pani X 2 godz. wcześniej odkupiła go od pana Y za tą sama kwotę. Pan Y
    > wiedział od pani X że pies był skradziony pomimo wszystko go sprzedawał? I

    A świadków/dowody masz (że od niej kupiłeś)? Jeśli tak, to baba może
    mieć kłopoty za paserkę.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-07-19 15:20:05
    Od: "pucy" <p...@w...pl>

    wiadomości news:dbj49c$497$1@opal.futuro.pl...

    > A świadków/dowody masz (że od niej kupiłeś)? Jeśli tak, to baba może mieć
    > kłopoty za paserkę.
    Mam świadków sprawa zakończona na samo hasło policja natychmiastowy zwrot
    gotówki
    Piotr

  • 4. Data: 2005-07-19 15:28:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pucy wrote:

    > Mam świadków sprawa zakończona na samo hasło policja natychmiastowy zwrot
    > gotówki

    Donosik można nadal złożyć. Zwrot kasy na pewno będzie policzony w tej
    konkretnej sprawie na jej plus. Ale może więcej osób tak okantowała?