  • 11. Data: 2022-07-27 14:10:31
    Temat: Re: Od 7 kwietnia szło do mnie pismo o wyroku w e-sądzie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Jul 2022 22:29:08 +0200, Krzysztof kw1618 wrote:

    > Niestety poczta doręcza po adresie, a nie po nazwie, nawet jeśli adresat
    > jest listonoszowi znany.

    O, polemizowalbym.

    > Wysyłałem kiedyś pismo do Urzędu Dzielnicy Wola w Warszawie napisałem
    > adres: aleja "Solidarności" 86/88, 01-003 Warszawa
    > a powinno być: Solidarności 90, 01-003 Warszawa
    > to obok
    > wróciło z adnotacją: "adresat nieznany"

    A co sie miesci pod 86/88?
    Mogl listonosz pojsc pod 86/88, biurowiec jakis chyba,
    spytac gdzie tu urzad, i uslyszec "nieznany".
    No ale listonosz pierwszy dzien w pracy ? :-)

    Bo podobna sytuacja - małe miasteczko, w nim mała fabryczka,
    i Telekompromitacja Polska, ktora nagle wstawila ulice i nr nie
    wiadomo skad.
    Ale listonosz dostarczyl do adresata, w/g nazwy, a nie adresu.

    No i co - odebrac, i niech sie ksiegowa o sprostowania martwi,
    czy nie odebrac, i ryzykowac, ze telefony wyłączą? :-)

    J.

  • 12. Data: 2022-07-27 20:39:33
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > papieru na inny adres i ba były błędne.
    >
    > Jak pier.
    >
    > W jednym piśmie na tej samej stronie ;-)

    Ja mam zupełnie inne obawy.
    Jeśli w sprawie, gdzie znane są Ci wszystkie szczegóły
    i mógłbyś przedstawić jakoś czytelnie sytuację to Ty
    jedyne co potrafisz, to tylko jęki i jakieś bliżej nieuzasadnione obiekcje.
    Teraz jestem pewny, że każde Twoje wynurzenia tutaj (na newsach)
    to jedna wielka ściema.

  • 13. Data: 2022-07-27 22:42:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-26-lipca-2022 o 20:21, J.F pisze:
    > Miales chyba obowiazek powiadomic o nabyciu ... czy moze sprzedawca o
    > zbyciu.

    Nigdzie nie napisałem że ten obowiązek nie został spełniony.

    Trochę dziwne że nie wiesz że to zbywca powiadamia a nabywca może albo
    nie jeździć na starej polisie do końca jej terminu.

    Dlaczego tak mało wiesz? ;-)

  • 14. Data: 2022-07-27 22:45:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-26-lipca-2022 o 20:21, J.F pisze:
    > No ale jaki to byl adres - poprzedniego wlasciciela, czy twoj nowy?
    >
    > A poczta co zrobila - odeslala z haslem "zły adres", czy "adresat
    > nieznany", czy "awizowano dwukrotnie":-)

    Poczta ma zapewne swoje za kołnierzem.

    Jak na razie nie uzyskałem danych z PZU a infolinia sądu godzinę przed
    zakończeniem pracy banuje petentów ;-)

  • 15. Data: 2022-07-27 22:55:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-26-lipca-2022 o 20:35, J.F pisze:

    > Adres pozwanego ma pewnie z pozwu, czyli z PZU.

    Błędny

    > Adres do doreczen jak rozumiem sam sobie ustalil.
    > Czy tez dostał?

    A cholera wie co ustalili bo ustalili ŹLE. Nie ma budynku z numerem 39
    na tej ulicy ;-)

    > No ale jak na pozwie był obywatel Master z ulicy Starej,
    > tak wyrok wydano na obywatela Mastera zamieszkalego na ulicy Starej,
    > i jak przyszlo z poczty ze nieznany, to na moj gust zmieniac wyroku
    > juz nie mozna :-)

    Ja nie chcę zmieniać wyroku bo to tylko 200 zł ale ktoś inny w
    poważniejszej sprawie...

    Powtórzę: Jedyne pismo jakie do mnie dotarło to wyrok na podstawie
    kłamstw że PZU ponaglało i wydzwaniało.
    W dodatku jedyny dokument który dostało PZU to Ksero umowy kupna
    sprzedaży na które wszystkie dane są PRAWIDŁOWE

    > Ja bym tam wsadzil wyrok w koperte adresowaną na ulicę Nową.

    Odebrałem w dobrej wierze. Mam teraz skłamać że nie doszło? ;-)

    > Wychodzi mi na to, ze powinienes szybko wyslac sprzeciw,
    > a zaraz potem dogadac sie polubownie z PZU.

    Gdybym był młodszy i kariolog zabronił mi się denerwować... ;-)

    Czekam na odzew od PZU bo oni wpisali mnie do biku na podstawie swojego
    systemu do którego wprowadzili BŁĘDNE DANE ;-)

    Myślisz że bez sprzeciwu wobec wyroku mogą mnie olać?

  • 16. Data: 2022-07-27 23:04:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-27-lipca-2022 o 20:39, cef pisze:
> [...]
    > jedyne co potrafisz, to tylko jęki i jakieś bliżej nieuzasadnione obiekcje.
    > Teraz jestem pewny, że każde Twoje wynurzenia tutaj (na newsach)

    na jakiej podstawie twierdzisz że skłamałem

    Mogę udostępnić pismo z dwoma zupełnie innymi adresami w wyroku
    oraz kłamstwami co do działań PZU.

    mam prawo jęczeć jak komuś płacę a ten nie wykonuje obowiązków należycie

    Przyznałem że zaniedbałem upewnienie się u źródła czyli w PZU czy
    sprzedawca mówi prawdę co opłacenia ubezpieczenia.

    Ale potem to już ruszyła lawina niekompetencji i kłamstw w pismach
    urzędowych. np. kilkukrotne próby dodzwownienia się na telefon którego
    numeru nie znali.

  • 17. Data: 2022-07-28 06:33:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-27 o 23:04, _Master_ pisze:

    > na jakiej podstawie twierdzisz że skłamałem

    Nie twierdzę, że kłamałeś, tylko, że nie potrafisz czytelnie zrelacjonować
    tematu i wychodzi Ci bełkot. Z tego bełkotu nic nie wynika - tylko
    narzekanie
    i odbiorca relacji traci zaufanie do źródła.i przyjmuje relację za
    niewiarygodną.
    Czyli sam sprawiasz takie wrażenie, że to ściema.

    A przecież tego nie opowiedział Ci kolega przy piwie i nie znasz szczegółów,
    tylko to Twoja sprawa, której po prostu nie potrafisz opisać.
    Jeśli taki jest poziom Twojej komunikacji z urzędami, to mnie specjalnie
    nie dziwi,
    że rodzą się problemy. Może nawet sam podałeś zły adres skoro jesteś tak
    niefrasobliwy.

  • 18. Data: 2022-07-28 09:19:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-28-lipca-2022 o 06:33, cef pisze:
    > Nie twierdzę, że kłamałeś, tylko, że nie potrafisz czytelnie zrelacjonować
    > tematu i wychodzi Ci bełkot. Z tego bełkotu nic nie wynika - tylko
    > narzekanie

    A ja myślę że tendencyjnie nie chcesz zrozumieć bo nie używam
    prawniczych terminów (jestem normalny ;-) )

    Jaki masz problem ze zrozumieniem że PZU źle wpisało adres, nakłamało w
    pozwie o próbach kontaktu a sąd nie sprawdzając kogo sprawa dotyczy sam
    przez 4 mies. nie wiedział gdzie wysłać WYROK.

    To scenariusz jak u Barei.

  • 19. Data: 2022-07-28 09:20:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-28-lipca-2022 o 06:33, cef pisze:
    > i odbiorca relacji traci zaufanie do źródła.i przyjmuje relację za
    > niewiarygodną.

    Jeśli czytając ze zrozumieniem nie potrafisz odróżnić uwag od
    przytaczanych faktów...

    Gdzie Ty pracujesz?

  • 20. Data: 2022-07-28 09:25:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-28-lipca-2022 o 06:33, cef pisze:
    > że rodzą się problemy. Może nawet sam podałeś zły adres skoro jesteś tak
    > niefrasobliwy.

    Tu udowodniłeś swoją tendencyjność. Przeczytaj pierwszy posta jeszcze
    raz i jeszcze raz aż ZATRYBISZ.

    Masz jakieś urzędnicze zboczenie. Awanturujący się klient coś Ci kiedyś
    niemiłego zrobił? ;-)

    PS. A teraz dziękuję grupowiczom za dobrą radę wniesienie SPRZECIWU.
    Teraz już wiem że sprzeciw UMARZA sprawę upominawczą i mam się rozliczać
    bezpośrednio z PZU. Mam nadzieję że dalej już nic nie przekręcą ;-)