  • 21. Data: 2022-07-28 12:49:10
    Temat: Re: Od 7 kwietnia szło do mnie pismo o wyroku w e-sądzie
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-28 o 09:19, _Master_ pisze:

    > A ja myślę że tendencyjnie nie chcesz zrozumieć bo nie używam
    > prawniczych terminów (jestem normalny ;-) )

    Ja tym bardziej nie używam i gdybys to ubrał w terminologię prawniczą, to
    rozumiałbym znacznie mniej.

    > Jaki masz problem ze zrozumieniem że PZU źle wpisało adres, nakłamało w
    > pozwie o próbach kontaktu a sąd nie sprawdzając kogo sprawa dotyczy sam
    > przez 4 mies. nie wiedział gdzie wysłać WYROK.

    Jak źle wpisało adres, to nie ma sprawy i po co dalej ten bełkot?

  • 22. Data: 2022-07-28 12:51:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-28 o 09:25, _Master_ pisze:

    > Tu udowodniłeś swoją tendencyjność. Przeczytaj pierwszy posta jeszcze
    > raz i jeszcze raz aż ZATRYBISZ.

    Jest tam zamotane, że nic nie można zrozumieć.
    Jest jakaś kolejność zdarzeń i na nie się reaguje.
    Mnie też kiedyś cos przysłali (nie z sądu), że mam zapłacić
    i tego nie robiłem tylko po kolei reagowałem pismami
    i sprawa się wyjaśniła, ale dlaczego wprowadzasz takie zamieszanie.
    Podaj fakty po kolei (porcjami a nie rzygiem) i się ustali gdzie i kto
    nawalił.

    Pomogę ci jak potrafię :-)

  • 23. Data: 2022-07-28 17:16:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Jul 2022 09:25:16 +0200, _Master_ wrote:

    > Tu udowodniłeś swoją tendencyjność. Przeczytaj pierwszy posta jeszcze
    > raz i jeszcze raz aż ZATRYBISZ.
    >
    > Masz jakieś urzędnicze zboczenie. Awanturujący się klient coś Ci kiedyś
    > niemiłego zrobił? ;-)
    >
    > PS. A teraz dziękuję grupowiczom za dobrą radę wniesienie SPRZECIWU.
    > Teraz już wiem że sprzeciw UMARZA sprawę upominawczą i mam się rozliczać
    > bezpośrednio z PZU. Mam nadzieję że dalej już nic nie przekręcą ;-)

    Jestes pewny ?

    https://krosno.so.gov.pl/images/sad/poradnik-dla-poz
    wanego.pdf

    "W razie prawidłowego (tj. spełniającego powyższe wymogi i
    terminowego) wniesienia sprzeciwu nakaz zapłaty traci moc w całości,
    a e-Sąd przekazuje sprawę do sądu według właściwości ogólnej.
    Utrata mocy nakazu zapłaty wydanego przez e-Sąd na skutek wniesienia
    sprzeciwu przez pozwanego nie jest równoznaczna z zakończeniem
    postępowania w danej sprawie. Będzie się ono dalej toczyło przed
    sądem właściwości ogólnej pozwanego (czyli sądem właściwym według
    miejsca zamieszkania pozwanego) i zostanie on wezwany na rozprawę.
    "

    No ale moze masz inna sprawe i inny tryb.
    Albo zdazysz sie dogadac przed sprawą.

    J.

  • 24. Data: 2022-07-28 17:21:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Jul 2022 09:19:04 +0200, _Master_ wrote:

> [...]
    > pozwie o próbach kontaktu a sąd nie sprawdzając kogo sprawa dotyczy sam
    > przez 4 mies. nie wiedział gdzie wysłać WYROK.

    A napisales to od poczatku?

    > To scenariusz jak u Barei.

    Tylko czesciowo.
    PZU zle wpisalo adres ... tylko w pozew, czy moze wysyłało pisma pod
    ten zly adres? I byly proby kontaktu.
    A powiadomiles ich o zakupie samochodu? Skad mieli adres?

    A e-sad ... rozpraw nie prowadzi, to musi wierzyc w to, napisalo PZU.
    Nie prowadzi, to i cie nie wzywa, tylko od razu wystawia orzeczenia.
    A potem ma ten sam problem z dostawą.

    J.

  • 25. Data: 2022-07-28 17:23:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-28-lipca-2022 o 12:49, cef pisze:
    > Jak źle wpisało adres, to nie ma sprawy i po co dalej ten bełkot?

    Ja kto nie ma sprawy?

    Sąd przyjął pozew bez jakiegokolwiek weryfikowania danych.

    A tym samym sobie zrobił problem bo przez 4 mies. nie wiedział gdzie
    wysłać wyrok.

    Nie ma sprawy? Ożeszty kurwa ;-)

  • 26. Data: 2022-07-28 17:27:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-28-lipca-2022 o 12:51, cef pisze:
    > Pomogę ci jak potrafię:-)

    Każdy gimnazjalista rozumie że pomimo medialnych afer i wałkowania
    tematu latami nadal w Sądach są ludzie którzy nie powinni tam pracować.

    Siedzi taka kurwa na fejsbukach a nie potrafi wejść w mapy i sprawdzić
    czy istnieje adres podany we wniosku.

    Do tego trzeba ustawy czy kilku szarych komórek?

  • 27. Data: 2022-07-28 17:32:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-28-lipca-2022 o 17:21, J.F pisze:
    > A napisales to od poczatku?

    Napisałem o 4 mies. od wydania wyroku do jego doręczenia.

    To chyba trochę długo.

    Potem podałem prawdopodobny powód nic nie umniejszając winy sądu.
    PZU źle spisało adres z umowy kupna-sprzedaży auta.
    A sąd to pisemko przyjął i nadał bieg.
    A potem zrobił EEEEEEEEE...

    Że po drodze odparowałem na zaczepkę że Ziobro sowich obsadził to tylko
    koloryt ;-)

    Ale widzę że na tej grupie jest wielu przesiąkniętych dupokryciem.
    nie zrobią nic na co nie dostaną kwitka.

    na starość pewnie do kibla nie pójdą bo nie ma wytycznych ;-)

  • 28. Data: 2022-07-28 17:40:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-28-lipca-2022 o 17:16, J.F pisze:
    > No ale moze masz inna sprawe i inny tryb.
    > Albo zdazysz sie dogadac przed sprawą.

    Idźmy za ciosem. ;-)

    Kto zapłaci koszty sądowe 30 zł jeśli nakaz zapłaty straci moc w
    całości? ;-)

  • 29. Data: 2022-07-28 17:45:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Jul 2022 22:55:14 +0200, _Master_ wrote:

    > Błędny

    > A cholera wie co ustalili bo ustalili ŹLE. Nie ma budynku z numerem 39
    > na tej ulicy ;-)

    no ale wyrok w koncu do ciebie dotarl.
    Czyli ustalili adres.
    Ale dopiero potem, jak wrocil pierwszy wyslany na bledny adres.

    > Ja nie chcę zmieniać wyroku bo to tylko 200 zł ale ktoś inny w
    > poważniejszej sprawie...

    Oni czy moga zmienic wyrok. Skoro 7 kwietnia sedzia usiadl i wydał,
    to na jakiej podstawie mialby teraz zmienic?
    I kto - sedzia, czy sekretarka?

    > Powtórzę: Jedyne pismo jakie do mnie dotarło to wyrok na podstawie
    > kłamstw że PZU ponaglało i wydzwaniało.
    > W dodatku jedyny dokument który dostało PZU to Ksero umowy kupna
    > sprzedaży na które wszystkie dane są PRAWIDŁOWE

    no to trzeba to bylo napisac.

    nawiasem mowiac - kiedys to ponoc byla celowa strategia - pozwany sie
    dowie o sprawie, jak juz do niego komornik zawita.
    Ale potem ukrocili.

    Jesli na cos tu narzekac, to na taki sad, ktory wydaje wyroki bez
    rozprawy, bez wysluchania stron, bez przeczytania dokumentow.

    Co tez robia zwykle sądy w trybie nakazowym.

    > Odebrałem w dobrej wierze. Mam teraz skłamać że nie doszło? ;-)

    Ja o sadzie pisze.
    Jest pozew ze zlym adresem, wyrok wydany na zly adres, wysylaja,
    przychodzi, ze adresat nieznany/adres nieistniejacy,
    odczytują adres zameldowania w PESEL, wychodzi inny ...
    i co teraz:
    -anulowac wyrok, odeslac pozew.
    -zrobic ponowną "sprawe" i wpisac dobre dane pozwanego?
    Wcale nie wiadomo czy dobre.
    -dopisac "dokonano sprostowania oczywistej pomyłki" ... ale czy ona
    taka oczywista,
    -zapakowac oryginalny wyrok do koperty i wyslac pod nowy adres.

    > Gdybym był młodszy i kariolog zabronił mi się denerwować... ;-)
    >
    > Czekam na odzew od PZU bo oni wpisali mnie do biku na podstawie swojego
    > systemu do którego wprowadzili BŁĘDNE DANE ;-)

    wyslij pozew do e-sadu z żądaniem odszodowania i wymazania :-)

    > Myślisz że bez sprzeciwu wobec wyroku mogą mnie olać?

    Bez sprzeciwu "wyrok" sie zrobi prawomocny.
    Jak rozumiem skladki nie negujesz, ale dochodza koszty dodatkowe.

    Ktore powinno PZU zaplacic, skoro sie pomylilo, a bez sprzeciwu spadną
    na ciebie.

    J.

  • 30. Data: 2022-07-28 17:46:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Jul 2022 22:45:03 +0200, _Master_ wrote:

    > Poczta ma zapewne swoje za kołnierzem.
    >
    > Jak na razie nie uzyskałem danych z PZU a infolinia sądu godzinę przed
    > zakończeniem pracy banuje petentów ;-)

    Z e-sadu sie zapewne nic nie dowiesz.

    J.