  • Data: 2018-03-10 07:20:51
    Temat: Re: Od 18 lat siedzi za brutalny gwałt
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz co, w sumie tak, choć częściowo muszę przyznać Ci rację, bo patrzę
    > na to z mojej perspektywy. Wierze, że to są jednostkowe sytuacje, które
    > de facto występują w wielu krajach - np. we wspomnianych przy innej
    > okazji Stanach. Ale nawet te jednostkowe szokują. Jak ktoś wpadnie w
    > takie układy i machinę i nie wie jak się bronić to już po nim. A nawet
    > jak wie, to tez bywa, że d. nie uratuje. Tym bardziej cieszy, że różne
    > Archiwa X w tym cały czas grzebią.

    Na tym poziomie jednostkowe. Na poziomie wyrabiania statystyki w
    drobnych wykroczeniach... sam sobie odpowiedz. Skoro potrafią z
    premedytacją wsadzić niewinnego człowiek na 25 lat, to myślisz że będą
    się przejmować wyjaśnianiem ci twoich praw na poziomie krawężnika?
    Pamiętasz sprawę jak policjanci sami sobie mandaty wystawiali, żeby
    normę wyrobić? Może wystawianie sobie jest jednostkowe, ale
    przypieprzanie się do wszystkich i wszystkiego, żeby normę wyrobić jest
    powszechne. Można oczywiście tłumaczyć, że rzeczywiście ktoś przedszedł
    na czerownym, ale to policja jest dla społeczeństwa a nie na odwrót,
    czego większość policjantów (i nasz grupowy również) nie rozumie.

    Jeszcze raz ci napiszę - celem policjanta jest wypełnianie rozkazów.
    Rozkazy są takie, żeby zrobić statystykę. I to jest celem policjanta.
    Jeśli ci pomoże to przypadkiem. Jesteś w stanie przypomnieć sobie jakąś
    sytuację, gdzie policjant pomógł ci bezpośrednio w jakiś sposób (inny
    niż zwykły obywatel, więc pytanie od drogę się nie liczy;). Kiedyś
    udzielałem pierwszej pomocy (może z dużo powiedziane, bo w sumie
    skończyło się na pozycji bocznej) - przyszło dwóch policjantów - wiesz
    jakie było ich największe zmartwienie - że nie miałem dowodu osobistego.
    Moje zdanie jest take, że jak nie musisz to należy się od policji
    trzymać z daleka, a jak oni coś od ciebie chcą, to należy założyć, że
    mogą ci zaszkodzić. Ostatnie dyskusję tylko mnie w tym przekonaniu
    utwierdziły.

    Shrek