  • Data: 2018-03-11 10:38:14
    Temat: Re: Od 18 lat siedzi za brutalny gwałt
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No a ile miałbym tego mieć skoro całe moje nie aż tak krótki życie tych
    > bezpośrednich interakcji to miałem może ze 20? Raz coś od nich
    > konkretnego chciałem i byli pomocni. Jak mnie złapali na jakimś
    > wykroczeniu drogowym, to skoro je popelniłem to co najwyżej próbowałem
    > coś utargowac, ale pretensji miec nie było o co. Nikt mnie nigdy nie
    > sprawdzał (w stylu tego rowerzysty), poza lotniskami rzecz jasna.

    W sumie też sobie przypominam, że raz mnie puścili za niemanie świateł.
    I raz wpuścili w korku przez pojedynczą ciągłą i okazało się że to nie
    prowaokacja. Innych pomocy z ich strony sobie nie przypominam. A trochę
    interakcji miałem. Od zgłoszenia kradzieży (robili wszystko, żebym sobie
    poszedł), przez teren zabudowany obok szkłóki... leśnej, nachalną próbe
    wymuszenia łapówki za skręt na zakazie, trochę papierów z powodów
    zawodowych, dmuchanie na rowerze w alkomat...

    Ale wracając do meritum - im szybciej zrozumiesz, że oni nie są dla
    ciebie czy społeczeństwa a po prostu wyrabiają statystyki, tym lepiej
    dla ciebie.

    > Niestety ostatnie 2 lata daje trochę do myslenia.

    I te chuligańskie wybryki polegające na śpiewaniu hymnu... BTW - mniej
    więcej 1/3 policantów obstawiająch ten cyrk robiła to ewidentnie z
    przymusu. Widać było w postawie, z częścią dało się pogadać, nawet ci co
    ich wynosili do suk twierdzili, że część robila to "nadwyraz uprzejmie".
    Tym bardziej szkoda jak ktoś szedł do policji z jakimiś ideałami a teraz
    zrobili z niego kulsona.

    Shrek