  • Data: 2018-03-11 07:14:17
    Temat: Re: Od 18 lat siedzi za brutalny gwałt
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na pewno się tacy znajdą, kwestia ilu.

    Większość. Celem tych, z którymi masz potencjalny kontakt jest
    wyrobienie statystyki.

    > Postrzegasz ich jako omalże
    > zbrodniczą organizację, w której nie ma dobrych osób.

    Od razu zbrodniczą. Po prostu korporacja jak każda inna. I mrówki
    wyrabiają cele postawione przez kierownictwo niższego szczebla. A celami
    nie są ani przestrzeganie twoich praw, ani twoje zadowolenie, ale dobra
    statystyka. Jak pracowałeś kiedyś w korpo, to wiesz, że się wyrabia
    tardżety w dedlajnach, a nie zastanawia się czy ma to sens.

    > Tak, ale to było dawno temu. Kiedyś pogryzł mnie pies i włascicielka
    > zwiała z nim na wielorodzinną posesję. Zadzwoniłem, juz nie pamiętam na
    > jaki nr, przyjechali bardzo szybko, facet polazł tam ze mną, a potem
    > jeszcze gdzieś mnie woził jakimś rozklekotanym polonezem, bo pies był
    > nieszczepiony.

    No widzisz, niezbyt imponujące portfolio, skoro było to z czasów trapezów;)

    > A jak to oceniasz z perspektywy kilkunastu lat, jest gorzej, lepiej?

    IMHO gorzej. Nawet jakby było tak samo to bardzo źle. Wszytko inne
    poszło w tym czasie do przodu. Do tego robią za policję polityczną.
    Wizerunek kulsona nie wziął się z powietrza.

    > Trochę mnie już w Polsce nie ma, może się coś na gorsze zmienia, choć w
    > którymś momencie wydawało mi się, że ogóny trend jest odwrotny. Byłem
    > swojego czasu bardzo mile zaskoczony, jak pomocne były babki z 2ch
    > różnych US w rozwiązaniu problemów mojego mega popierzonego PITu.

    No sam widzisz nawet w skarbówce i zusie mili ludzie. A w policji jak w
    lesie.

    Shrek