  • Data: 2018-03-11 09:18:31
    Temat: Re: Od 18 lat siedzi za brutalny gwałt
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-03-11, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No widzisz, niezbyt imponujące portfolio, skoro było to z czasów trapezów;)

    No a ile miałbym tego mieć skoro całe moje nie aż tak krótki życie tych
    bezpośrednich interakcji to miałem może ze 20? Raz coś od nich
    konkretnego chciałem i byli pomocni. Jak mnie złapali na jakimś
    wykroczeniu drogowym, to skoro je popelniłem to co najwyżej próbowałem
    coś utargowac, ale pretensji miec nie było o co. Nikt mnie nigdy nie
    sprawdzał (w stylu tego rowerzysty), poza lotniskami rzecz jasna.

    Ba, nawet z raz mnie zatrzymali w późnym nastolęctwie jak rowerem
    jechałem, bo im się wydawało, że jestem pijany (nogawka mi się w łańcuch
    wkręciła). Po tym jak im chuchnąłem całodziennym kapciem, już nic ode
    mnie nie chcieli.

    > IMHO gorzej. Nawet jakby było tak samo to bardzo źle. Wszytko inne
    > poszło w tym czasie do przodu. Do tego robią za policję polityczną.
    > Wizerunek kulsona nie wziął się z powietrza.

    Niestety ostatnie 2 lata daje trochę do myslenia.

    --
    Marcin