  • Data: 2017-10-07 23:01:32
    Temat: Re: Obrona konieczna - granice. Ex zagajenie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, jak Ty to opisałeś, to ja tu w ogóle nie widzę miejsca na
    > rozważania, czy to obrona konieczna, czy nie. Natomiast kluczowe
    > znaczenie może mieć przebieg same go spotkania tych dwóch mężczyzn,
    > bo jeśli Jackiewicz odnalazł napastnika z zamiarem zwrócenia mu
    > uwagi na niestosowność jego zachowania, a tamten zniesmaczony formą,
    > czy nawet samym faktem rzucił się na niego, no to spokojnie możemy76
    > mówić o obronie koniecznej.

    Ok, sadziłem, ze juz samo to ze napastnik sie oddalił a dalsza czesc
    wydarzen wynikała z interwencji meza przemawia na jego niekorzysc, bo
    nastapiła w momencie jak juz nie było niebezpieczenstwa a wiec równeiż
    koniecznosci obrony.
    Ale moze rzeczywiscie juz samo zdarzenie ponownego spotkania mozna
    rozpatrywac oddzielnie?

    To chyba tak powinno byc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę