  • Data: 2017-10-10 11:32:37
    Temat: Re: Obrona konieczna - granice. Ex zagajenie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:az2lwmdkj4jb$.1j2puxzpjolrw$.dlg@40tude
    .net...
    >Tu jest więcej szczegółów, ale za czytanie trzeba płacić:
    >http://wyborcza.pl/duzyformat/1,127290,20657118,cio
    s-posla-dawida-jackiewicza.html
    >dlatego wklejam większy fragment:
    >Jednym z pierwszych dziennikarzy, który zwrócił uwagę na szereg
    >nieścisłości w śledztwie, był Jerzy Sawka, redaktor naczelny
    >wrocławskiego
    >dodatku "Gazety Wyborczej". W trakcie kampanii wyborczej w 2010 roku,
    >której poseł PiS walczył o fotel prezydenta Wrocławia, napisał głośny
    >tekst
    >"Trup w szafie Jackiewicza".

    Tylko wiesz - wybory to taki czas, gdy sie trupy z szafy wyciaga :-)

    >Sawka wytknął prokuraturze, że odtwarzając przebieg wypadków na
    >przystanku
    >przy Świeradowskiej, oparła się de facto na jednym źródle, czyli
    >relacji
    >posła Jackiewicza (nikt ze świadków nie widział bezpośrednio kontaktu
    >Jackiewicza z Marchelem). - To niezawisły sąd, a nie prokurator,
    >powinien
    >zbadać, co się naprawdę tam wydarzyło - tłumaczył mi, wskazując
    >nieścisłości w zeznaniach posła.

    No i wracamy do poczatku - tak w ogolnym przypadku - prokurator ma
    ocenic dowody i stwierdzic ze nie ma podstaw do oskarzenia, czy ma
    oskarzac nawet bez podstaw, a sad niech niezawisle oceni.

    Przy czym prokurator teoretycznie tez jest niezawisly, a z sadami
    widac co PiS wyrabia ..

    Trzeba Jackiewiczowi przyznac, ze o ile sprawa zaczela sie za Ziobry,
    to umorzyli juz za rzadow PO.
    Niezawisly sad rozpatrywal tez zazalenie na umorzenie.

    Kruk krukowi oka nie wykole ? :-)

    >Gdy cztery lata temu przeczytałem prokuratorskie akta sprawy
    >Marchela, też
    >miałem wątpliwości. Nie wiadomo na przykład, dlaczego poseł
    >Jackiewicz,
    >dowiedziawszy się o napaści na żonę i dziecko, nie zawiadomił
    >policji.
    >Zamiast tego ruszył sam na poszukiwanie.

    Ale zobacz jak Newsweek grzecznie to opisal - dzwoni zona ze sklepu,
    ze sie jakis facet wczesniej przyczepil, trudno to nawet nazwac
    napascia.
    Dzwonisz po policje czy jedziesz po zone i dziecko ?

    A potem zona mowi - o, to ten facet w autobusie.

    J.