  • Data: 2017-10-10 12:37:36
    Temat: Re: Obrona konieczna - granice. Ex zagajenie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 Oct 2017 11:32:37 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale zobacz jak Newsweek grzecznie to opisal - dzwoni zona ze sklepu,
    > ze sie jakis facet wczesniej przyczepil, trudno to nawet nazwac
    > napascia.
    > Dzwonisz po policje czy jedziesz po zone i dziecko ?
    >
    > A potem zona mowi - o, to ten facet w autobusie.

    Normalny człowiek meneli stara się ignorować. Jackiewicz wyruszył z biura
    poselskiego na poszukiwania, bo ktoś pogłaskał jego syna, a potem pociągnął
    za kurtkę, czego zresztą nie widzieli ani kierowca, ani pasażerowie. Zanim
    odepchnął ofiarę, zdążył jeszcze iść z żoną na zakupy, więc raczej miał
    czas ochłonąć i powiadomić organy. Świadkowie zeznali, że Jackiewicz
    przeciągnął ciało na trawnik i badał mu puls, choć wcześniej twierdził, że
    nie dotykał leżącego.

    Rozumiem, że wątpliwości rozstrzyga się na korzyść podejrzanego, ale ja tam
    wolałbym się nie znaleźć w pobliżu pana posła, bo jeszcze mnie wymiksuje z
    sobie tylko wiadomych powodów i nie będę mógł się udzielać w usenecie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl