  • Data: 2017-10-07 16:00:37
    Temat: Re: Obrona konieczna - granice. Ex zagajenie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie nie przekroczył granic - nie chce mi się szukać.

    Oj poszukaj, warto...
    O ile oczywiście obrona konieczna to poszukiwanie podpitego sprawcy juz
    dawno po całym zajściu i wymierzenie sprawiedliwości z zapewne
    niechcianym skutkiem ale jednak.
    Innymi słowy - pijany gośc przestraszył zone, ten go znalazł,
    przypierdzielił ale tak nieszczesliwie ze ten zmarł.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie