  • 71. Data: 2011-05-31 09:48:01
    Temat: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:is2d1b$prf$...@n...onet.pl...

    > To Ty chcesz komuś coś wmusić, więc proszę o statystyki, że szkody
    > rowerowe stanowią istotny kłopot.

    ja nie wiem jak rowerowe, ale szkody wyrządzone przez ludzi bez oc, pieszych
    i rowerzystów, to już istotny problem

  • 72. Data: 2011-05-31 09:48:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:is2cvb$prf$...@n...onet.pl...

  • 73. Data: 2011-05-31 09:49:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:is2cvb$prf$...@n...onet.pl...

    > Żyj w swoich wyimaginowanych wyobrażeniach dalej.

    nie no pewnie ;)
    twoje lepsze, dobrowolne oc w każdym zakresie, a jak ktoś nie ma to
    powództwa cywilne

  • 74. Data: 2011-05-31 10:21:25
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (31.05.2011 08:54), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie. Byłoby montowane seryjnie w fabryce, tak jak obowiązkowy ABS czy
    > obowiązkowe pasy.

    Tyle że teraz możesz sobie wybrać kamerkę jaką chcesz. Albo od jakiegoś
    Wiodącego Producenta, albo chiński szajs. Lepszą lub gorszą.

    Jak ci wyjdzie Ustawa i Rozporządzenie, to będzie określać minimalne
    wymagania, częściowo niepotrzebne (patrz kasy fiskalne w taksówkach),
    które same w sobie podbiją cenę.

    Obowiązkowość też raczej wpłynie na podwyższenie a nie obniżenie ceny.

    A to że byłby montowany serynie w samochodach - dotyczyłoby to tylko
    samochodów nowych to raz, dwa - spójrz na allegro na ceny
    radiodbiorników samochodowych "montowanych seryjnie" i porównaj z cenami
    analogicznych standardowych, montowanych w "kieszeń", złączka iso itd...

    > Akurat nie znam cen, ale to nie są obowiązkowe w samochodach, tylko
    > ,,specjalistyczne dla chcących'' (chcacych być taksówkarzami).

    Tyle że wcześniej, jakby jakiś taksówkarz chciał mieć kasę, to by sę
    taką zwykłą na baterię kupił, jak baby na targowisku, za 300zł chyba już
    się da.

    Ale Minister se wymyślił że taka kasa w taksówce to koniecznie musi być
    sprzężona z taksometrem. Co jest bzdurą, bo na targowisku kasa nie musi
    być sprzężona z wagą, to czemu ma być sprzężona z taksometrem? Bzdura
    która znacznie podwyższa cenę takiego urządzenia.

    > Właśnie
    > tak jak teraz system nagrywania. Specjalistyczny dla chcących.

    No jak, przecież chcesz żeby to było obowiązkowe we wszystkich samochodach.

    p. m.

    ps: twoja wizja państwa mnie przeraża. Najpierw, wbrew wszystkim którzy
    wobec spisu są albo obojętni albo widzą w tym inwigilację państwa,
    domagasz się żeby Cię koniecznie spisali. Teraz chcesz żeby obowiązkowo
    śledzić gdzie kto jeździ. Strach pomyśleć jakie jeszcze ulepszenia
    chciałbyś żeby wprowadzono ...

  • 75. Data: 2011-05-31 10:34:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 31.05.2011 09:16, Liwiusz pisze:
    > Czy Wy (zwolennicy różnych socjalistycznych ciągot) musicie zawsze
    > używać tak bzdurnych argumentów? Co mnie obchodzi, że 15 lat temu ktoś
    > twojemu koledze MZtę rowerem rozwalił? Jakby to był pieszy, to do
    > dzisiaj byś piał, że chcesz obowiązkowe OC dla pieszych? Liczy się
    > statystyka, a nie twoje chore doświadczenie.

    A jaką masz statystykę na wsparcie? Bo ostatnio Dworak mówił, że w 2010
    rowerzyści w Krakowie spowodowali tyle samo wypadków, co motocykliści i
    motorowerzyści razem wzięci.

    > Teraz by dostał odszkodowanie z UFG za motor.

    UFG? Co to?

    > Zawsze są wyłączenia na szkody spowodowane pojazdami mechanicznymi.

    A rower nie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 76. Data: 2011-05-31 10:36:36
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > A jaką masz statystykę na wsparcie? Bo ostatnio Dworak mówił, że w 2010
    > rowerzyści w Krakowie spowodowali tyle samo wypadków, co motocykliści i
    > motorowerzyści razem wzięci.

    A piesi?

  • 77. Data: 2011-05-31 10:37:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:is2g73$63u$...@n...onet.pl...

    > A jaką masz statystykę na wsparcie? Bo ostatnio Dworak mówił, że w 2010
    > rowerzyści w Krakowie spowodowali tyle samo wypadków, co motocykliści i
    > motorowerzyści razem wzięci.

    dokopałem się do statystyk polskich z 2008 roku, rowerzyści wtedy
    spowodowali niecałe 4% wypadków, piesi niecałe 13%

  • 78. Data: 2011-05-31 12:11:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 23:27:27 +0200, JK napisał(a):

    > A ty pustaku co tu robisz? Szydełko ci się
    > znudziło?

    Oj, bo jak wezmę dwie cegiełki, to w sekundę zapomnisz o pustakach...
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 79. Data: 2011-05-31 12:11:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 May 2011 09:05:25 +0200, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    et...

    > mój jest ubezpieczony i nie widzę w tym nic śmiesznego

    Moje dwa też. U-śmieszne widzę.

  • 80. Data: 2011-05-31 12:12:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 May 2011 08:55:16 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Nie ma potrzeby. Rowerzyści o siebie się dość słabo zabijają.

    ...a motocykliści zbyt dokładnie roz...