  • 1. Data: 2011-05-30 13:28:55
    Temat: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    tak se oglądam program o tym, jak ciężko ustalić przebiegi wypadków.
    I myślę sobie, że powinny zostać prawnie wprowadzone kamery, takie jak w
    pojazdach do egzaminów prawa jazdy. Gdyby każde auto miało taki sprzęt,
    byłoby o wiele przyjemniej na drogach.

    Co o tym myślicie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2011-05-30 13:31:05
    Temat: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisa?(a):

    [...]

    > Co o tym myślicie?

    Od dawna mowie, ze zaiast tworzyc zawile przepisy o rozliczaniu przez
    firmy vat od zakupu aut prosciej wprowadzic przepis mowiacy o tym, ze
    kazde auto kupione "na firme" musi posiadac tachograf i spelniac
    wszystkie wynikajace z powyzszego wymogi ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 3. Data: 2011-05-30 13:42:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:is062n$3r5$1@news.onet.pl...
> [...]
    > I myślę sobie, że powinny zostać prawnie wprowadzone kamery, takie jak w
    > pojazdach do egzaminów prawa jazdy. Gdyby każde auto miało taki sprzęt,

    Uważam, ze to bardzo dobry pomysł. Skoro da się zrobić za kilkadziesiąt
    złotych długopis zapisujący 2 godziny z akumulatorkiem, to powielenie tego
    rozwiążania, tak by zapisywać poprzez nadpisywanie 2 godzin ostatnich
    załóżmy do wyłączenia kluczyka wydaje mi się rozwiązaniem w skali seryjnej
    wartym kilka złtych. Zasilanie przecież może być z sieci. Juz sie nawet za
    takim rejestratorem rozgladałem po ALLEGRO, ale nie widzę.

  • 4. Data: 2011-05-30 13:45:56
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 15:42:37 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    /.../
> [...]
    > skali seryjnej wartym kilka złtych. Zasilanie przecież może być z sieci.
    > Juz sie nawet za takim rejestratorem rozgladałem po ALLEGRO, ale nie

    I legalizacja 2 stówy co kwartał. Money For Nothing.

  • 5. Data: 2011-05-30 13:46:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Przemysław Adam Śmiejek

> [...]
    > myślę sobie, że powinny zostać prawnie wprowadzone kamery, takie jak w
    > pojazdach do egzaminów prawa jazdy. Gdyby każde auto miało taki sprzęt,

    Myślę, że zaśmiecasz kolejną grupę swoimi "mądrościami".

  • 6. Data: 2011-05-30 13:50:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Mon, 30 May 2011 15:42:37 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    > /.../
    >
    > I legalizacja 2 stówy co kwartał. Money For Nothing.

    Jaka legalizacja? Kamery?

  • 7. Data: 2011-05-30 14:00:07
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-30 15:50, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Jaka legalizacja? Kamery?

    Urządzenia rejestrującego z którego materiał w razie wypadku
    może być np. wykorzystany w sądzie.
    Bo jeśli nie będzie mógł być tam wykorzystany to nie ma sensu
    instalować go.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-05-30 14:11:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 15:28:55 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> [...]
    > I myślę sobie, że powinny zostać prawnie wprowadzone kamery, takie jak w
    > pojazdach do egzaminów prawa jazdy. Gdyby każde auto miało taki sprzęt,

    Ze Śmiejek jesteś 3-)
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 9. Data: 2011-05-30 14:11:45
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 16:00:07 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Urządzenia rejestrującego z którego materiał w razie wypadku
    > może być np. wykorzystany w sądzie.
    > Bo jeśli nie będzie mógł być tam wykorzystany to nie ma sensu
    > instalować go.

    Otóż to 3-)

  • 10. Data: 2011-05-30 14:17:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 5/30/2011 8:28 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> [...]
    > I myślę sobie, że powinny zostać prawnie wprowadzone kamery, takie jak w
    > pojazdach do egzaminów prawa jazdy. Gdyby każde auto miało taki sprzęt,

    Słusznie.
    Obowiązkowo.
    Sprawdzane podczas przeglądów i przez policjantów w trakcie kontroli czy
    działają i nagrywają.
    mandat za brak włączonej kamery.
    Oczywiscie koncesje i licencje na sprzedaż.

    Chcesz to sobie kup, zamontuj i juz. Po co ci do tego prawo?