  • 61. Data: 2011-05-31 08:40:43
    Temat: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-31 10:35, szerszen pisze:
    > ale ty tak na poważnie?
    > wiesz jak tobie się nieśmiertelność włącza po tym jak kupisz sobie oc,
    > bo jak widzę niebezpieczeństwo rozważasz jedynie w kategoriach
    > finansowych, to jesteś super materiałem do nagrody darwina, ja mimo
    > wykupionych rozmaitych ubezpieczeń, jeżdżę tak aby nikomu krzywdy nie
    > zrobić i tak samo staram się zachowywać w innych sytuacjach, myślę że

    Tak Ci się tylko wydaje. A nawet jeśli, to statystycznie jest to nieprawda.

    --
    Liwiusz

  • 62. Data: 2011-05-31 08:41:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > Niech po prostu płaci :-)

    jak płaci nie ma problemu, problem jest jak nie płaci

    problem jest wtedy, jak skasujesz pieszego z jego winy, a potem chcesz
    naprawić auto i musisz się sądzić z rodzina poszkodowanego, niby racja jest
    po twojej stronie, ale...

    itd

  • 63. Data: 2011-05-31 08:44:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:is24l1$qvh$...@n...onet.pl...

    > Jakby to był pieszy, to do dzisiaj byś piał, że chcesz obowiązkowe OC dla
    > pieszych? Liczy się statystyka, a nie twoje chore doświadczenie.

    takimi twierdzeniami strzelasz sobie w stopę ;)
    skoro statystyką sie podpierasz, to ubezpieczenia od rzeczy które
    statystycznie nie występują, lub mało występują, są śmiesznie tanie

  • 64. Data: 2011-05-31 08:45:04
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 30 May 2011 15:28:55 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Co o tym myślicie?

    Zaczynasz lobbing nad ustawą/rozporządzeniem w tym kierunku?
    Jesteś importerem/producentem sprzętu który będzie do tego potrzebny? ;P

  • 65. Data: 2011-05-31 08:46:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-31 10:44, szerszen pisze:

> [...]
    > skoro statystyką sie podpierasz, to ubezpieczenia od rzeczy które
    > statystycznie nie występują, lub mało występują, są śmiesznie tanie

    Pod warunkiem, że są dobrowolne.

    --
    Liwiusz

  • 66. Data: 2011-05-31 08:49:06
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 30 May 2011 18:27:42 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > No to dołożymy czerwony przycisk RESET :-)

    Który będzie "przypadkowo" wciskany w sytuacjach nam odpowiadających ;)

  • 67. Data: 2011-05-31 09:32:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:is29ic$cp3$...@n...onet.pl...

    > Tak Ci się tylko wydaje. A nawet jeśli, to statystycznie jest to
    > nieprawda.

    statystycznie to ja ze swoim psem mamy po 3 nogi, tak się tymi statystykami
    zasłaniasz, to poproszę je do wglądu

  • 68. Data: 2011-05-31 09:34:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:is29td$eqt$...@n...onet.pl...

    > Pod warunkiem, że są dobrowolne.

    obowiązkowe są kontrolowane odgórnie, a do tego masz konkurencje wymuszającą
    spadek cen czy rozszerzone zakresy, wiec nie demonizujmy

  • 69. Data: 2011-05-31 09:38:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-31 11:34, szerszen pisze:

    > wiadomości grup dyskusyjnych:is29td$eqt$...@n...onet.pl...

    > obowiązkowe są kontrolowane odgórnie, a do tego masz konkurencje
    > wymuszającą spadek cen czy rozszerzone zakresy, wiec nie demonizujmy

    Tak samo jak ODE pobiera kilka procent za wpłatę, a na rynku są takie
    same fundusze bez takiej opłaty. Żyj w swoich wyimaginowanych
    wyobrażeniach dalej.

    --
    Liwiusz

  • 70. Data: 2011-05-31 09:39:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-31 11:32, szerszen pisze:

    > wiadomości grup dyskusyjnych:is29ic$cp3$...@n...onet.pl...

    > statystycznie to ja ze swoim psem mamy po 3 nogi, tak się tymi
    > statystykami zasłaniasz, to poproszę je do wglądu

    To Ty chcesz komuś coś wmusić, więc proszę o statystyki, że szkody
    rowerowe stanowią istotny kłopot.

    --
    Liwiusz