  • 1. Data: 2011-05-30 09:46:43
    Temat: polski prokurator badający sprawę więzień CIA odwołany bez podania przyczyny
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Rozumiem, że teraz do prowadzenia śledztwa w tej sprawie wstawią &quot;swojego
    człowieka&quot; i będą liczyć na to, że zamiotą ją pod dywan. Za późno-smród
    rozszedł się już kilka lat temu, a sprawę badają też zagraniczne komisje. W
    sumie nie wiem po co-przecież już nikt nie ma wątpliwości co do istnienia w
    Polsce więzień CIA i nie wiem co tu ma zmienić jakaś dziwna gra na zwłokę. Oj,
    śmieszny byłby to widok-Olek i Leszek sądzeni w Hadze za zbrodnie przeciw
    ludzkości :) Szkoda że jest to raczej nierealne. Najbardziej dziwię się
    Lepperowi, że przez cały ten czas nie domagał się przeprosin za to, że
    próbowano z niego zrobić wariata, kiedy jako pierwszy powiedział w tej sprawie
    prawdę.

  • 2. Data: 2011-05-30 10:57:55
    Temat: Re: polski prokurator badaj
    Od: Maciek <m...@e...nospam.one.pl>

    begin o nicku Piotrek napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Najbardziej dziwię się Lepperowi, że przez cały ten czas
    > nie domagał się przeprosin za to, że próbowano z niego zrobić wariata,
    > kiedy jako pierwszy powiedział w tej sprawie prawdę.
    Znaczy talibowie w Klewkach?
    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 3. Data: 2011-05-30 12:14:48
    Od: " ąćęłń" <j...@W...gazeta.pl>

    Wiesz czego żałuję?
    Że Kiszczaka tam nie przesłuchali.
    Fajnie by się nam skład sejmu, senatu i rządu zmienił.

    -----

  • 4. Data: 2011-05-30 21:00:57
    Od: "quick5m" <q...@u...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Lepperowi, że przez cały ten czas nie domagał się przeprosin za to, że
    > próbowano z niego zrobić wariata, kiedy jako pierwszy powiedział w tej

    najbardziej zenujące jest, ze sluzby specjalne niepotrafiły utrzymac tego w
    tajemnicy.
    zenujące jest utyskiwanie "obroncow praw czlowieka" nad losem terrorystow
    zenujace jest ze nikt z osob publicznych niema odwagi powiedziec prawdy, a
    chyba kazdy rozumie z islamskimi terrorystami niema sensu postepowac
    "etycznie", oni nigdy nie zrozumieją zasad cywilizacji zachodniej, nasze
    odruchy człowieczenstwa widza wyłacznie jako słabość. z muzułmanskim
    fanatyzmem wygrać mozna tylko siłą. ja niemam wątpliwosci ze zaden z
    "obroncow praw" niemogłby liczyć na łaske, ludzki odruch islamskiego
    terrorysty

    m.