  • 31. Data: 2011-05-30 19:03:48
    Temat: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 18:03:04 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No to błysnęłaś spostrzegawczością....

    > znaczy co, cycki ci obwisły na szparę?

    Powieki na gałki oczne, ćwoku.
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 32. Data: 2011-05-30 19:04:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 17:11:15 +0200, Maruda napisał(a):

    > Tak, a każdy obywatel wszczepionego w dupę czipa. I drugiego w penisa, z
    > czujnikiem przyspieszenia.

    :-)

  • 33. Data: 2011-05-30 19:23:33
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "CabaJ" <j...@g...pl.pl>

    > Zgoda. Rowerzysci tez.

    Piesi !!!

  • 34. Data: 2011-05-30 19:35:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 21:23:33 +0200, niusy.pl napisał(a):

    > Użytkownik "CabaJ" <j...@g...pl.pl>

    > Piesi !!!

    I psi!
    :-)

    PS. I koty! - koty zresztą też powodują wypadki na drodze, przynajmniej
    pośrednio - podobno! Przebiegają drogę i... No, te czarne szczególnie.
    3-D

  • 35. Data: 2011-05-30 19:52:34
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-30 21:35, Ikselka pisze:

> [...]
    >
    > PS. I koty! - koty zresztą też powodują wypadki na drodze, przynajmniej
    > pośrednio - podobno! Przebiegają drogę i... No, te czarne szczególnie.
    Ee... Ty-tam, jak na starą wiedźmę przystało, od razu do magii sięgasz.
    A tymczasem niejeden wrażliwy kierujący wd..i w drzewo próbując ominąć
    kota, nawet białego. I kto potem ma płacić za to auto (i drzewo, pewno
    droższe)?
    Z resztą - nasze ukochane "państwo" (wszak nie ma państwa polskiego
    odkąd jest UE) już zaimplementowało cipowanie psów, za moment kotów,
    jeszcze trochę, to gołębi i wróbli (tylko ciężko je komuś przypisać,
    coby za nie płacił), więc gotujcie się bracia (i siostry) na darmowe i
    obowiązkowe piercingi :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 36. Data: 2011-05-30 19:58:52
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-05-30 19:06, Liwiusz pisze:

    > Po co? Czy jest to jakiś palący problem? Nie wydaje mi się.
    >
    > 1. Szkody wyrządzone przez rowerzystów są w stosunkowo niewielkiej
    > jednostkowej wysokości, więc można wyegzekwować bezpośrednio lub
    > chociażby ze swojego AC, nie tracąc zniżek
    > 2. Nawet jeśli nie można, to UFG zapłaci za naprawę, dochodząc od
    > sprawcy szkody roszczenia w terminie późniejszym
    > 3. Duża część z nich i tak ma OC w ramach innego ubezpieczenia (np.
    > mieszkania)
    >

    > Po cóż zatem regulować kolejne obszary obowiązkowymi ubezpieczeniami w
    > sytuacji, kiedy system działa poprawnie i bez tego?

    Bo tak:P Niektórzy muszą utrudniać życie innym, bo sami mają pod górkę.

    Shrek.

  • 37. Data: 2011-05-30 20:15:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 21:52:34 +0200, Maruda napisał(a):

> [...]
    > jeszcze trochę, to gołębi i wróbli (tylko ciężko je komuś przypisać,
    > coby za nie płacił), więc gotujcie się bracia (i siostry) na darmowe i

    TO powinno być ujęte w podatku drogowym! jak nic!
    ;-PPP

  • 38. Data: 2011-05-30 20:30:33
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    > I myślę sobie, że powinny zostać prawnie wprowadzone kamery, takie jak w
    > pojazdach do egzaminów prawa jazdy. Gdyby każde auto miało taki sprzęt,

    Ja jestem za. Czarna Skrzynka w każdym pojeździe.
    Nie mylić z "czarnuchami" z "czarnymi".
    Do tego kontrola GPS lokalizacji pojazdu. ToTalna inwigilacja. I zapis
    rozmów z komórek podczas jazdy.
    Ile to razy widzę panie paplajace do komórki prowadząc nieudolnie autko.
    Ile to razy widzę facetów prowadzących dziarsko autko z telefonkiem przy
    uchu.
    A typ auta nie wskazuje na niemożność zakupu zestawu głośnomówiącego.

    Nie chodzi mi tu o (żonę plus teściową) bynajmniej.

    Skoro już mamy Odblaskowy Trójkąt....
    Ale obowiązkowość rodzi pytanie:

    "czyj kuzyn/znajomy ma zarobić na tej ustawie?"

    Pozdrawiam
    Feromon

    Chyba kupię sobie takie urządzenie

  • 39. Data: 2011-05-30 20:56:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 22:30:33 +0200, Feromon napisał(a):

    > Ale obowiązkowość rodzi pytanie:
    >
    > "czyj kuzyn/znajomy ma zarobić na tej ustawie?"

    Na kasach fiskalnych dla taksówkarzy wszak czyjś zarobił. Może tu będzie
    ten sam?

  • 40. Data: 2011-05-30 21:04:16
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-30 22:30, Feromon pisze:

    > Skoro już mamy Odblaskowy Trójkąt....
    > Ale obowiązkowość rodzi pytanie:
    >
    > "czyj kuzyn/znajomy ma zarobić na tej ustawie?"

> [...]

    Kup sobie hurtownię/fabrykę.
    Jak wprowadzano gaśnice, to Gawronik z wyprzedzeniem wykupił całą
    produkcję gasnic na kilka lat naprzód.

    Gawronika już nie ma, a my bujamy się z gaśnicami... To nasz zysk z
    troski państwa o bezpieczeństwo.

    Jeśli ktoś chce polemizowac, to niech podrzuci statystyki jaki % aut
    spalił się (w obecności kierującego) przed wprowadzeniem gaśnic, a jaki po.

    Jak już się rozpędzi, to niech udowodni, że nakaz jazdy na światłach w
    pełnym słońcu przyczynił się do zmniejszenia wypadkowości. A kolejny
    dyskutant niech postara się wskazać kto zarabia na żarówkach, bo na
    akcyzie za dodatkowo spalone paliwo - oczywiście "państwo".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.