  • 21. Data: 2011-05-30 16:03:04
    Temat: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.05.2011 16:11, Ikselka pisze:

    > Ze Śmiejek jesteś

    No to błysnęłaś spostrzegawczością....

    > 3-)

    znaczy co, cycki ci obwisły na szparę?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2011-05-30 16:04:14
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.05.2011 16:17, witek pisze:

    > Chcesz to sobie kup, zamontuj i juz. Po co ci do tego prawo?

    Mi po nic (pomijając, że byłoby taniej). Ale np. potrącony pieszy dzięki
    temu właściwie zostanie oszacowany.

    Ja już od dawna o takim czymś marzę, ale nieseryjne są i na razie za
    dużo kosztują :(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 23. Data: 2011-05-30 16:13:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Robert Tomasik

    > Ja nie myślałem o tym w kategoriach nakazu, tylko wolnej woli
    > właściciela pojazdu.

    Zacytowałeś co zacytowałeś i napisałeś, że to dobry pomysł, więc moja
    interpretacja nie jest raczej dziwna. Jeśli nie chodzi Ci o nakaz, to
    jaki problem? Kup, zamontuj i będziesz miał. Tylko, żebyś się nie
    zdziwił, jak policja obejrzy kiedyś ten Twój "dowód" i znajdzie tam też
    trochę dowodów na Twoje wykroczenia, które raczej zderza Ci się jak
    każdemu czasem popełniać.

  • 24. Data: 2011-05-30 16:27:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > zdziwił, jak policja obejrzy kiedyś ten Twój "dowód" i znajdzie tam też
    > trochę dowodów na Twoje wykroczenia, które raczej zderza Ci się jak

    No to dołożymy czerwony przycisk RESET :-)

  • 25. Data: 2011-05-30 16:42:55
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 16:49:54 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    /../
    > Ja nie myślałem o tym w kategoriach nakazu, tylko wolnej woli
    > właściciela pojazdu.

    Doprowadzasz wątek do degrengolady. Chodzi o obowiązek w tym wątku. W
    sensie żeby nagrania można było użyć przeciw Tobie. Stad też plomby,
    legalizacje itp.
    Ciekawe czemu o satelitach nie ma mowy - które już są.

  • 26. Data: 2011-05-30 16:49:11
    Od: "CabaJ" <j...@g...pl.pl>

> [...]
    > I myślę sobie, że powinny zostać prawnie wprowadzone kamery, takie jak w
    > pojazdach do egzaminów prawa jazdy. Gdyby każde auto miało taki sprzęt,

    Zgoda. Rowerzysci tez.

  • 27. Data: 2011-05-30 16:52:11
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
    > Ja już od dawna o takim czymś marzę, ale nieseryjne są i na razie za
    > dużo kosztują :(

    Bzdury. Kup pierwszy lepszy aparat.

  • 28. Data: 2011-05-30 16:53:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "CabaJ" napisał w wiadomości grup
    > Zgoda. Rowerzysci tez.

    Niech najpierw wykupią oc.

  • 29. Data: 2011-05-30 17:06:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-30 18:53, qwerty pisze:
    > Użytkownik "CabaJ" napisał w wiadomości grup
    >
    > Niech najpierw wykupią oc.

    Po co? Czy jest to jakiś palący problem? Nie wydaje mi się.

    1. Szkody wyrządzone przez rowerzystów są w stosunkowo niewielkiej
    jednostkowej wysokości, więc można wyegzekwować bezpośrednio lub
    chociażby ze swojego AC, nie tracąc zniżek
    2. Nawet jeśli nie można, to UFG zapłaci za naprawę, dochodząc od
    sprawcy szkody roszczenia w terminie późniejszym
    3. Duża część z nich i tak ma OC w ramach innego ubezpieczenia (np.
    mieszkania)

    Po cóż zatem regulować kolejne obszary obowiązkowymi ubezpieczeniami w
    sytuacji, kiedy system działa poprawnie i bez tego?

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2011-05-30 17:09:50
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-30 19:06, Liwiusz pisze:

> [...]
    >

    > Po cóż zatem regulować kolejne obszary obowiązkowymi ubezpieczeniami w
    > sytuacji, kiedy system działa poprawnie i bez tego?

    ... - aby rozszerzyć obszar działania systemu przymusu ?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.