  • 91. Data: 2011-05-31 14:12:29
    Temat: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > iii jasne, a ja myślę, że chodzi o to, abym np. nie musiał czyjejś rodziny
    > ciągać po sądach o odszkodowanie, jak właśnie skończą się zajmować
    > pogrzebem

    Byś sobie AC sprawił a nie opowiadał historyjki

  • 92. Data: 2011-05-31 17:32:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ktokolwiek.

    > Nie, chodzi o ochronę państwa albo jego instytucji zobowiązanych do
    > pomocy.

    W odniesieniu do szkody na osobie pewnie też.

  • 93. Data: 2011-05-31 18:45:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 31.05.2011 16:10, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
    >
    > A co za problem zamocować do zagłówka pasażera?

    Co zamocować? Jak zamocować?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 94. Data: 2011-05-31 22:59:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 May 2011, szerszen wrote:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:is24fn$qvh$...@n...onet.pl...

    > kupuje, jak ja na rozrabiam, jak ktoś inny narozrabia, niech on płaci, ja nie
    > mam życzenia ciągać się latami po sądach i czekać na zmiłowanie sędziego,

    Logic error.
    Sądząc z opisów, to właśnie tak działa ubezpieczenie ;)
    (a raczej ubezpieczyciele).
    Skąd teza, że od ubezpieczyciela łatwiej wyszarpać odszkodowanie niż
    od "człowieka z ulicy"?
    Bo chyba nie z przekonania, że (ubezpieczyciele) mają kiepskich prawników ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 95. Data: 2011-05-31 23:06:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 May 2011, Liwiusz wrote:

    > 3. Duża część z nich i tak ma OC w ramach innego ubezpieczenia (np.
    > mieszkania)

    ...w czym część małymi literami w OWU: "na terenie posesji" :P
    (ale nie zaprzeczam, że inne wersje mogą istnieć :))

    pzdr, Gotfryd

  • 96. Data: 2011-06-01 07:04:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1106010057050.12480@quad.
    ..

    > Sądząc z opisów, to właśnie tak działa ubezpieczenie ;)

    poniekąd masz rację, ale to nie znaczy że to norma i że tak powinno być

    > Skąd teza, że od ubezpieczyciela łatwiej wyszarpać odszkodowanie niż
    > od "człowieka z ulicy"?

    stąd, że nad ubezpieczycielem wisi ustawodawca i ma w jego względzie
    określone wymogi, do tego ubezpieczyciel jest wypłacalny, a co mi po
    zasądzeniu odszkodowania np 100 tys. od kolesia który zarabia 1000
    miesięcznie i ma 3 osobową rodzinę na utrzymaniu?

  • 97. Data: 2011-06-01 07:06:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > Byś sobie AC sprawił a nie opowiadał historyjki

    bo co, niewygodne dla twojej teoryjki?
    dla twoje wiadomości mam pełen pakiet z assistance i nnw, co nie znaczy, że
    chcę go używać wtedy, kiedy sprawca jest kto inny

  • 98. Data: 2011-06-01 07:08:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > od "człowieka z ulicy"?
    > Bo chyba nie z przekonania, że (ubezpieczyciele) mają kiepskich

    Słuszna teza. Opisywałem już kiedyś na grupie przypadek lekkiego
    pogryzienia przez psa i szkodzie w ubraniu. Wezwanie do zapłaty do
    opiekuna zwierzęcia poskutkowało. Gdyby był ubezpieczony, prawdopodobnie
    o te 100zł trzeba by się szarpać w sądzie.

    --
    Liwiusz

  • 99. Data: 2011-06-01 07:09:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > ...w czym część małymi literami w OWU: "na terenie posesji" :P
    > (ale nie zaprzeczam, że inne wersje mogą istnieć :))

    Istnieją i takie i takie. I w sumie słusznie, po co ktoś nie jeżdżący
    na rowerze ma płacić za niepotrzebne ryzyko. Zawsze dobrze jak jest
    wybór. No i nie zapominajmy o jedynym na rynku dedykowanym dla
    rowerzystów ubezpieczeniu w PZU.

    --
    Liwiusz

  • 100. Data: 2011-06-01 07:10:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-01 09:04, szerszen pisze:

> [...]
    > zasądzeniu odszkodowania np 100 tys. od kolesia który zarabia 1000
    > miesięcznie i ma 3 osobową rodzinę na utrzymaniu?

    100 tysięcy szkody? Rowerem? Owszem, może się zdarzyć, ale dla jednego
    przypadku na 10 lat nie ma co wprowadzać obowiązkowych ubezpieczeń.

    --
    Liwiusz