  • Data: 2013-04-29 21:16:04
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-29 20:58, Andrzej Lawa pisze:

    > Ateizm nie jest genetyczny.

    Bo ja nie o tym. Konkurencji podlegają też wzorce kulturowe.

    > To po prostu pewna dojrzałość umysłowa,
    > kiedy przestaje się bezkrytycznie wierzyć w bajki. U mnie zaczęło się od
    > skompromitowania się teorii "świętego Mikołaja" poprzez podsłuchanie
    > knucia prezentów i "wizyty".

    To raczej efekt tego, że chwilowo człowiek nie doświadcza
    niezrozumiałych i bezsensownych nieszczęść. 90% tychże ateistów
    zastosuje się do zasady "jak trwoga to do Boga" jeśli przyjdzie taka
    konieczność.

    > I podobnie jak inne umysłowe ułomności (np. analfabetyzm) stopniowo zanika.

    Nie znam żadnego prężnie rozwijającego się społeczeństwa ateistycznego.

    > Wiesz, tylko to jest argument na poziomie Radia Erewań, komentującego
    > skopanie małej dziewczynki przez Stalina za to, że ośmieliła się prosić
    > o cukierki: "A mógł zabić!".

    Po prostu pomyśl racjonalnie i w tym temacie.

    --
    Liwiusz