  • Data: 2013-04-29 21:26:05
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    >>>>> No i co takiego złego głosi choćby KK?
    >>>> Homoseksualizm to choroba.
    >>> Prawda.
    >> Kłamiesz.

    Twoja teoria ma tyle samo poparcia, co teoria płaskiej Ziemi.

    > Kłamiesz.

    Jak wyżej.

    > Ależ nie.

    Ależ tak. Jak Papa ogłosi, że Bóg mu kazał wszystkich innowierców tępić,
    to Katolicy mieliby taki obowiązek. Na szczęście póki co przyznaje się
    tylko do telefonów z "nieba" w drobnych sprawach, jak np. jedzenie lub
    nie mięsa w piątki ;)

    apieża

    > i gdzie wyczytałeś, że zawsze?
    > Już w streszczeniu na początku masz wyraźnie podkreślone:
    >
    > Dogmat ten odnosi się do tzw. nauczania ex cathedra. Nieomylność papieża
    > należy rozumieć jako bezbłędność w sprawach wiary i obyczajów, nie zaś w
    > sprawach codziennych.

    No a o czym innym mogłem piać w omawianym kontekście, manipulancie?

    > Owszem, Pismo Święte jest nadrzędnym dokumentem i wszystko inne powinno
    > być z nim zgodne. Coś jak konstytucja. Ale ty nie napisałeś, że Macie
    > bezkrytycznie wierzyć w Pismo Święte czyli Słowo Boże spisane pod
    > natchnieniem Ducha Świętego, ale pisałeś coś o bajkach.

    Ale to jest bajka. To są legendy spisywane przez dzikie narody pustyń
    Bliskiego Wschodu. A stada oszołomów nadal w to wierzą. Jak dzieci.

    > Jest systemem wiary i dogmatów. Można więc powiedzieć, że to religia
    > nieteistyczna.

    Bredzisz. Właśnie nie ma żadnych dogmatów.

    > A co, ateizm czosnku zabrania? Chrześcijaństwo nie.

    Przeleciało ci nad głową nienawykłą do myślenia...