  • Data: 2013-04-30 08:49:26
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2013 21:28, Andrzej Lawa pisze:
    > A gdzieś ja pisałem, że jest? Jedna bajka okazała się bajką, więc
    > zacząłem drążyć inne dogmaty.

    Myślę, że to twoje wyznanie bardzo mi ciebie przybliżyło i pomaga
    zrozumieć problem. Biedne zawiedzione dziecko poczuło się oszukane przez
    rodziców, zostało z tym problemem zagubione samo i zaczęło budować mur
    obronny przed ewentualnymi innymi zranieniami.

    >Mam rozum i z niego korzystam.

    I sam sobie wydajesz ocenę jego jakości.

    > Co jest błędem.

    Ależ oczywiście. Wszystkie zabawy ludowe dla dzieci powinny zostać
    wycofane. Dzieci ateistów mają chodzić ponure i smutne. Marzanny też
    pewnie nie topiłeś za dziecka. Choć nie, Marzannę pewnie ateiści mogą
    topić, bo to wręcz antychrześcijańskie korzenie ma.

    > Ależ mają - są tak samo fikcyjne.

    Dlatego, że cię oszukano za dziecka (choć nie wszystkie dzieci tak to
    odbierają) z Mikołajem podczas zabawy ludowej, to rozciągnąłeś to na
    wszystko co mówią dorośli. Smutne to tak naprawdę.

    Wiesz, wczoraj się pierwszy raz za ciebie modliłem wieczorem. Wcześniej
    jakoś odbierałem cię za bardzo negatywnie i uciekałem od takiej myśli. A
    teraz w końcu zaskoczyłem, że to po prostu kwestia siedzących w tobie
    krzywd.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek