  • Data: 2013-04-30 12:27:35
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2013 22:22, Liwiusz pisze:

    > Oczywiście. Gdyby nie tamtejsi ekstremiści, to Czeczenii by nie było, bo
    > żadnemu ze słabeuszy-ateuszy nie chciałoby się wziąć karabinu, aby
    > walczyć choćby z Rosjanami.

    Dziwne, że pacyfistyczna metoda Ghandiego okazała się bardziej skuteczna.

    [ciach]

    > Różnica miedzy nami jest taka, że ja nie wierzę, aby istniała możliwość
    > stworzenia jakiegokolwiek trwałego i dobrowolnego systemu ateistycznego.
    > Jest to po prostu wbrew naturze człowieka.

    Wbrew naturze jest też nie rzucać się zamiarem wybzykania na każdą
    interesującą ;) kobietę. A jednak jakoś większość sobie z tym radzi ;)

    > Jeśli pomiędzy wrzucaniem plecaków na maratonie a leżeniem krzyżem nie
    > widzisz żadnej różnicy, to zaczynam wątpić w Twoją racjonalność, a widzę
    > po prostu kolejną wiarę i kołtuństwo.

    Jeśli pomiędzy zamordowaniem KILKUSET LUDZI przy pomocy samochodu z
    bombą oraz broni automatycznej a trykaniem głową dla Allaha nie widzisz
    żadnej różnicy, to zaczynam wątpić w Twoją racjonalność, a widzę po
    prostu kolejną wiarę i kołtuństwo.

    (piję do przypadku Brevika, który właśnie jest chrześcijańskim fundziakiem)